کد خبر : 1555647 | 31 شهریور 1397 ساعت 17:54 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس رفسنجان 0 شهرداری تبریز 3

لیگ یک/ سامره باخت، بد هم باخت!

سرمربی مس رفسنجان در شرایطی که پیش بینی می‌شد بازی آسانی برابر نماینده تبریز داشته باشد، شکست سه گله‌ای را تجربه کرد.

لیگ یک/ سامره باخت، بد هم باخت!

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته پنجم لیگ دسته اول، مس رفسنجان در خانه مقابل شهرداری تبریز با سه گل شکست خورد تا عجیب‌ترین نتیجه این رقابت‌ها را در ابتدای هفته به نام خود کند.


شاگردان علی سامره که به نظر می‌رسید مقابل تیم ته جدولی شهرداری تبریز که با یک امتیاز جایگاه خوبی به خود اختصاص نداده بود، پیش رو داشته باشد، با گل‌هایی که در همان ابتدای بازی مهدی قریشی و فرشاد بیابانی در نیمه اول به ثمر رساندند غافلگیر شد و در نیمه دوم نیز نتوانست موفق به جبران آن شود. شهرداری تبریز در نیمه دوم روی گلی که دانا نقش بندی به ثمر رساند گل سوم را به نام خود کرد تابا نتیجه جالب توجه برتری سه گله رفسنجان را ترک کنند.


در این دیدار مس رفسنجان با ترکیب سعید ابراهیم پور، اکبر صغیری، سیداحمد حیات منش، حمید طاهری فرد، سیدکاظم حیات منش، محمدامین مشایخ، علی‌اکبر حیدری نیا، محسن ورزکار، یاسر درویشی، محمدحسین مهر آزما و حسین علیپور به میدان رفته بود و در سمت مقابل نیز شهرداری تبریز وحید مهدی خانی، رسول پیرزاده، محمد رضا زینال خیری، بابک نوین، سیامک رضایی ، مهدی رستم زاده، جعفر برزگر، فرشاد بیابانی، سجاد رهبر، مهدی حسین زاده و مهدی قریشی برابر حریف صف‌آرایی کردند.


قضاوت این دیدار برعهده ایمان کهیش بود و حامد صفایی و عدنان پیروی کمک داوران این بازی بودند. رفسنجان با این شکست در حال حاضر در رده دوازدهم جای گرفته و شهرداری نیز به رده یازدهم صعود کرد.

دیدگاه‌ها