کد خبر : 1555650 | 31 شهریور 1397 ساعت 18:05 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

شیرازی‌ها فقط دو بر یک می‌برند!

هت تریک قشقایی با طالبی: سلام به شگفتی

سرمربی جدید قشقایی شیراز با نتایج جالب توجهی سومین حضورش روی نیمکت این تیم را با برتری 2 بر یک خاتمه داد.

هت تریک قشقایی با طالبی: سلام به شگفتی

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم طالبی که به تازگی هدایت قشقایی شیراز را برعهده گرفته، توانست در آخرین دقایق جدال مقابل شهرداری ماهشهر پیروزی را به نام خود کند. در حالی که این تیم با برتری در نیمه اول در آستانه پیروزی سوم خود در سومین هفته پیاپی قرار داشت، با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند، اندوخته خود را از دست رفته می‌دیدند اما در آخرین ثانیه‌های بازی رسول بهاروندی موفق شد گل پیروزی را به نام قشقایی کند و آنها را بار دیگر به پیروزی برساند.


نکته جالب توجه اینجاست که آنها طی سه هفته‌ای که ابراهیم طالبی هدایت این تیم را برعهده گرفته با نتایج مشابه 2 بر 1 به برتری دست یافته‌اند. طالبی که استاد بازی‌های روانی است با پیروزی باارزش امروز مقابل داوود مهابادی که یک مربی لیگ یک باز محسوب می‌شود، تیمش را 10 امتیازی و در جمع مدعیان با حضور در رده دوم جدول قرار داد. این در حالی است که امتیاز تیمش با گل گهر یکسان است.


شاید هیچ کس از قشقایی و ابراهیم طالبی انتظار چنین نتایجی را نداشته اما این سرمربی نام آشنا که قبلا روی نیمکت استقلال هم نشسته، در سومین تجربه مربیگری‌اش بعد از نساجی و تربیت یزد، عالی کار کرده است.

دیدگاه‌ها