کد خبر : 1555651 | 31 شهریور 1397 ساعت 18:10 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی شیراز 2 شهرداری ماهشهر 1

لیگ یک/ صعود آزاد شیرازی‌ها تا صدر

تیم قشقایی شیراز موفق شد در دیدار امروز خود برابر شهرداری ماهشهر با برتری زمین را ترک کند.

لیگ یک/ صعود آزاد شیرازی‌ها تا صدر

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته پنجم لیگ دسته اول، عصر امروز دو تیم قشقایی شیراز و شهرداری ماهشهر به دیدار یکدیگر رفتند و در نهایت با سه گل به کار خود پایان دادند.


تیم قشقایی شیراز که پیش از روی کار آمدن ابراهیم طالبی موفق به کسب نتایج خوبی شده بود بازی امروز را با حملات خود آغاز کردند تا بتوانند با برتری در بازی خود را به صدر جدول رده بندی برسانند. به همین دلیل آنها از همان ابتدای بازی راه دروازه حریف را در پیش گرفتند و در نهایت توانستند در دقیقه 15 به اولین گل خود دست پیدا کنند. اولین گل این دیدار را محمدجواد عباسی به ثمر رساند.


نیمه اول با همین گل به پایان رسید تا دو تیم در نیمه دوم به فکر تغییر نتیجه بیفتند. طبیعی بود که در دقایق میانی بازی، شیرازی ها به دنبال حفظ گل زده خود باشند تا در نهایت به سه امتیاز شیرین دست پیدا کنند اما این اتفاق در دقایق پایانی دستخوش تغییراتی شد. در حالی که بازیکنانی قشقایی خود را آماده پایان دیدار و شادمانی می کردند یک ضربه پنالتی برای شهرداری ماهشهر همه چیز را تحت الشعاع قرار داد. گل تساوی این بازی در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی توسط خیرالله ویسی به ثمر رسید.


در حالی که تقریبا همه نفرات حاضر در ورزشگاه نتیجه تساوی را به عنوان نتیجه پایانی بازی می دانستند یکی از آخرین حملات تیم میزبان نتیجه بازی را باز هم عوض کرد و در دقیقه 1+90 رسول بهاروندی توانست دومین گل بازی را به ثمر برساند تا قشقایی به امتیاز 10 برسد و با تفاضل گل پایین تر در رده دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها