کد خبر : 1555655 | 31 شهریور 1397 ساعت 18:26 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی – تراکتور؛ خاطرات عجیب و غریب

سرمربی صدرنشین لیگ هجدهم فردا یکی از جذابترین تقابل‌های خود را پیش رو خواهد داشت.

یحیی – تراکتور؛ خاطرات عجیب و غریب

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی بعد از نیم فصل حضور در لیگ دسته اول به لیگ برتر بازگشت و در ریسکی عجیب هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده گرفت. تیمی که با دو محرومیت از پنجره نقل و انتقالات و خالی شدن تیم از ستاره‌ها، شرایط سختی را در فصل هفدهم می‌شد برای آنها متصور شد. اوضاع به همان شکل قابل پیش بینی برای یحیی گل محمدی هم پیش رفت و او در یکی از بی‌مهره‌ترین فصول تراکتورسازی فصل را پرنوسان آغاز کرد و با اوج‌گیری حواشی در نهایت مجبور به ترک تبریز شد.


گل محمدی در بازگشت به نیمکت لیگ برتری‌ها، هدایت پدیده مشهد را عهده دار شد و در نهایت در پایان هفته ششم با 5 پیروزی پیاپی در صدر جدول به همراه این تیم حاضر شده است. او فردا در تقابلی جذاب برابر تراکتورسازی قرار خواهد گرفت؛ تیمی که در فصل هجدهم با خریدهای مالک متمول خود در سودای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ بود اما حذف در جام حذفی با اولین شوک و دستور به برکناری جان توشاک همراه شد.


گل محمدی اما به دنبال اجرای تفکرات خود مقابل این تیم خواهد بود تا ششمین برتری فصل را به نام خود کند. آنها بعد از شکست مقابل پرسپولیس در هفته اول در ادامه با پنج پیروزی پیاپی صدر جدول را از آن خود کرده‌اند و باید دید انگیزه‌های سرمربی مشهدی‌ها در کنار فوتبال قابل توجهی که به نمایش می‌گذارند، آنها را به پیروزی برابر تراکتورسازی خواهد رساند یا خیر.

دیدگاه‌ها