کد خبر : 1555660 | 31 شهریور 1397 ساعت 18:39 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین برد تبریزی ها در لیگ یک

پیروزی شهرداری تبریز مقابل مس رفسنجان نخستین برد قرمزهای آذربایجان در لیگ یک بود.

اولین برد تبریزی ها در لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرداری تبریز این روزها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و حتی پیش از آغاز فصل قرار نبود در لیگ آزادگان شرکت کند اما سرانجام حکم موقت حضور یک ساله این تیم در لیگ یک به امضا رسید تا این تیم ریشه دار همچنان به حیات خود ادامه دهد. البته این حکم موقت به شرطی صادر شد که تمام بازیکنان تیم شهرداری بومی باشند و قرارداد سنگین هم نبندند.

 

شهرداری در هفته های نخست لیگ نمایش های ضعیفی داشت و برابر آلومینیوم اراک شکست خورد و تنها امتیازش را در دیدار مقابل نود ارومیه به دست آورد. آن ها همچنین برابر شاهین شهرداری حاضر نشدند تا بازی شان 3-0 شود. علاوه بر آن انصراف نفت از لیگ باعث شد تا شهرداری تبریز یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم ها داشته باشد.

اما یاران امیر کامدار سرانجام امروز موفق شدند با پیروزی پرگل برابر مس رفسنجان، روزهای ناکامی را به پایان برسانند و به اولین بردشان برسند. آن ها اگر بتوانند این فصل مانع از سقوط شهرداری بشوند، بدون شک کار بزرگی انجام داده اند. تیمی که در سال های قبل حریفی سخت برای پرسپولیس و استقلال محسوب می شد، حالا در لیگ آزادگان برای بقا دست و پا می زند و هدفش این چنین تنزل یافته است.

دیدگاه‌ها