کد خبر : 1555816 | 01 مهر 1397 ساعت 09:50 | 32.4K بازدید | 3 دیدگاه

نسخه کلمبیایی آس خبر داد

مذاکره کلمبیا و کی‌روش در حاشیه مراسم بهترین‌های فیفا

تیم ملی کلمبیا با کارلوس کی روش مذاکراتی انجام خواهد داد اما این مذاکرات برای آینده هستند.

مذاکره کلمبیا و کی‌روش در حاشیه مراسم بهترین‌های فیفا

به گزارش "ورزش سه"، نسخه کلمبیایی روزنامه آس در خبری که ساعاتی پیش منتشر کرده خبر از مذاکرات فدراسیون فوتبال کلمبیا با کارلوس کی روش داده است که باوجود هدایت تیم ملی ایران در مقابل ازبکستان، هنوز با فدراسیون قرارداد کاغذی خود را ثبت نکرده است. البته مذاکرات بین کی روش و کلمبیا برای آینده هستند.

 

ظاهرا در حاشیه اجلاس فیفا که بین مربیان تیم ملی در لندن برگزار می شود، مذاکرات بین طرفین انجام خواهد شد و رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا تلاش می کند تا رضایت کی روش را جلب کند. مراسم فیفا گالا روز دوشنبه در لندن برگزار می شود و در حاشیه اجلاس با کی روش مذاکره صورت می گیرد.

 

در حال حاضر هدایت کلمبیا بر عهده ریس است اما او سرمربی موقت این تیم خواهد بود. در دو فیفا دی قبلی پس از جام جهانی، مقابل ونزوئلا و آرژانتین سرمربی این تیم بود.

 

کارلوس کی روش در این مدت در تیررس تیم های ملی و باشگاهی مختلف از جمله تیم ملی ازبکستان، مکزیک و... بوده است. اما به نظر می رسد حداقل تا پایان جام ملت ها هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته باشد و مذاکرات تیم های مختلف با کی روش نیز برای پس از جام ملت ها هستند.

 

منبع خبر سایت آس، رادیو کاروسل است که در گزارشی عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی ایران را بررسیکرده و به حضور او روی نیمکت ایران در جام جهانی 2014 و 2018 اشاره کرده است.

 

کلمبیا روز 11 اکتبر به مصاف ایالات متحده می رود و 16 اکتبر با کاستاریکا دیدار می کند.

 

1338734

دیدگاه‌ها