کد خبر : 1555897 | 01 مهر 1397 ساعت 13:29 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه: ژاپن حریف و دوست دیرینه ماست

نشست‌خبری سرمربی تیم‌ملی فوتسال برگزار شد

سرمربی تیم ملی فوتسال می گوید ما با تیمی جوان و کاملا متفاوت از جام جهانی در تورنمنت تبریز حضور یافته ایم.

نشست‌خبری سرمربی تیم‌ملی فوتسال برگزار شد

به گزارش "ورزش سه" از تبریز، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از آغاز این تورنمت گفت: از بلاروس و اوکراین که در این مسابقات حضور یافتند، تشکر می‌کنم و کشور ژاپن حریف و دوست دیرینه ما در فوتسال بوده و از حضور هر 3 کشور در این مسابقات تشکر می کنم و جا دارد از برگزارکنندگان مسابقات نیز در این شرایط تقدیر و تشکر کنم.

 

وی گفت: جا دارد هم چنین تشکر کنم از آقای ترابیان که ‌حضورشان در کنفدراسیون فوتبال آسیا مشهود است و با زحمت های ایشان توانستیم 2 تورنمنت بین‌المللی را در کشورمان برگزار کنیم که اولی سال گذشته در اصفهان با حضور ایران، قزاقستان، آذربایجان و روسیه بود و آن تورنمنت هم ادواری برگزار شده و امسال در قزاقستان برگزار خواهد شد و تورنمنت دوم در تبریز است که با حضور این 4 تیم برگزار می‌شود.

 

1338824

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: برگزاری این مسابقات به صورت ادواری کمک شایانی برای پیشرفت فوتسال این کشورها خواهد کرد و فوتسال امروز در آسیا نهادینه شده است.

 

وی در پایان گفت: ما با تیمی جوان و کاملا متفاوت از جام جهانی در مسابقات حضور یافته ایم و امیدواریم بتوانیم از این مسابقات نهایت استفاده را کرده و به جوانان خود فرصت حضور در مسابقات و کسب تجربه دهیم.

 

عباس ترابیان نیز در پایان اشاره کرد که ایران پیشنهاد برگزاری این تورنمت به صورت ادواری را به کشورهای شرکت کننده در این تورنمنت داده و اگر کشوری خواهان میزبانی در سال آتی باشد در اولویت خواهد بود.

دیدگاه‌ها