کد خبر : 1555926 | 01 مهر 1397 ساعت 15:09 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی نیا؛ شادی گل یا تلخی محرومیت

هافبک پرسپولیس امروز شرایط ویژه‌ای را در ترکیب این تیم پشت سر خواهد گذاشت و امیدوار است سومین محرومیت خود در دربی را تجربه نکند.

کامیابی نیا؛ شادی گل یا تلخی محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا تاکنون دو دربی را با محرومیت پشت سر گذاشته و موفق به همراهی سرخپوشان نشده تا اکنون در آستانه جدال دوباره با استقلال، نگرانی بزرگی را در بین هواداران این تیم با توجه به خطری که متوجهش است، شکل دهد.


کامیابی نیا در صورت دریافت کارت در دیدار امشب مقابل سپیدرود رشت از دربی این هفته تیمش محروم خواهد بود و این در حالی است که با توجه به شرایط خاص پرسپولیس برانکو برای عدم حضور او در ترکیب ریسک نکرده است.


هافبک باتجربه سرخپوشان اما با انگیزه زیادی امیدوار به حضور موفق در جدال با سپیدرود و بعد از آن دربی هشتاد و هشتم مقابل استقلال است. او که در دیدار مقابل الدحیل قطر با عملکردی مناسب برابر هافبک‌های حریف و دوندگی بالا و قدرت فیزیکی‌اش توانست به تیمش برای دستیابی به موفقیت کمک کند، مطمئنا در بازی امشب نیز با امیدواری بالا برای دستیابی به پیروزی و کسب نتیجه تلاش خواهد کرد. کامیابی نیا که امیدوار است بتواند با نمایش موفق طی فرصت کوتاه باقیمانده تا جام ملت‌ها، نظر کارلوس کی‌روش را برای حضور در لیست نفرات تیم ملی جلب کند، از فرصت‌های اینچنینی به سادگی نخواهد گذشت.


کامیابی نیا که در این فصل هنوز موفق به ثبت گل نیز نشده از دفاع فشرده سپیدرود نیز به دنبال فرصتی برای گلزنی و شادی گل سود خواهد برد و باید دید در این هدف موفق خواهد بود یا خیر. او طی فصول اخیر در ترکیب پرسپولیس گل‌های حساسی به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار و مورد اعتماد برانکو محسوب می‌شود.

 

دیدگاه‌ها