کد خبر : 1555933 | 01 مهر 1397 ساعت 15:43 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهم بردن است نه چگونه بردن؛

یزدانی: می‌خواهم 10 سال دیگر در سپاهان بازی کنم

سیاوش یزدانی مدافع میانی سپاهان می گوید که مدیریت امیرقلعه نویی تفاوت اصلی سپاهان امسال و سال گذشته است.

یزدانی: می‌خواهم 10 سال دیگر در سپاهان بازی کنم

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال سپاهان که به دلیل مصدومیت زانو دیدار برابر فولادخوزستان را از دست داد و به دیدار بعدی طلایی پوشان برابر نفت مسجد سلیمان هم نمی رسد، در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص آخرین شرایط خود گفت: 5، 6 ماه است که درد دارم؛ بعد از بازی با شهرداری ماهشهر دکتر پس از معاینه گفت مدتی تمرین نکنم.


وی ادامه داد:  الان مدتی است که تمرین نمی کنم؛ البته می توانستم بازی کنم ولی دکتر اجازه نمی دهد؛ ولی اگر شرایط پارسال بود با درد هم که شده بازی می کردم، ولی امسال چون جایگزین های خوبی داریم، خیالم راحت است.


یزدانی با اشاره به اینکه 10 سال دیگر می خواهد در سپاهان بازی کند، بیان کرد: نمی خواهم ریسک بازی کردن را قبول کنم؛ الان 26 سالم است و می خواهم 10 سال دیگر در سپاهان بازی کنم و خدایی ناکرده نمی خواهم با بازی کردن شرایطم بدتر شود.


یزدانی که فصل گذشته و از پس از نیمکت نشینی در هفته های ابتدایی خود را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کرد، در مورد نتایج سال گذشته تیم توضیح داد: پارسال یکی از بهترین سال های فوتبالی ام بود ولی خب به خاطر شرایط تیم من هم به چیزی که می خواستم نرسیدم. فرق امسال و پارسال فقط امیرقلعه نویی است؛ بیشتر بازیکنان سال گذشته امسال هم در تیم هستند ولی خب شرایط طوری پیش رفت که همیشه تحت فشار بودیم. امسال آقای قلعه نویی به خوبی تیم را مدیریت می کند و به نظرم این دلیل اصلی موفقیت تیم بوده است.


مدافع میانی سابق پیکان در مورد شرایط کنونی تیم عنوان کرد: دو سه سال فاجعه بار داشتیم و خیلی سخت است به شرایط قبلی سپاهان برگردیم. در حال حاضر باز شرایط بد نیست ولی هنوز خیلی به سپاهان و هواداران این تیم بدهکار هستیم و در این فصل باید جبران کنیم.


سیاوش یزدانی در پاسخ به این سوال که شرایط سپاهان در فصل جاری بد نیست ولی باز هم امیرقلعه نویی از شرایط تیم رضایت ندارد، بیان کرد: این اخلاق امیرقلعه نویی است که همیشه زیاده خواه است؛ اگر قهرمان ایران شویم، قلعه نویی قهرمانی آسیایی می خواهد و بعد قهرمانی های بیشتر در سطوح بالاتر و این به نظرم خصوصیت خوب امیرقلعه نویی است.


مدافع میانی سپاهان در مورد اینکه گفته می شود این تیم با پرتاب های بلند روی دروازه حریفان خطرساز می شود، گفت: مهم بردن است و مهم نیست چطوری ببری.


یزدانی در پایان با اشاره به بازی های سخت این تیم حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: بازی های سخت ما بعد از تعطیلات لیگ تازه شروع می شود و ما باید خودمان را برای این بازی ها آماده کنیم.

دیدگاه‌ها