کد خبر : 1555988 | 01 مهر 1397 ساعت 18:28 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 2 گل گهر سیرجان 1

لیگ یک/ اولین شکست شاگردان وینگو رقم خورد

اراکی ها توانستند در پنجمین دیدار خود در لیگ دسته اول به برتری برسند. آنها بازی برابر گل گهر را با حساب دو بر یک به سود خود به پایان رساندند.

لیگ یک/ اولین شکست شاگردان وینگو رقم خورد

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته پنجم لیگ دسته اول، دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که یکی از مهمترین بازی های این هفته محسوب می شد چرا که نتیجه آن در صدر جدول تاثیر به سزایی داشت.


اراکی ها که اسب خود را برای کسب سه امتیاز زین کرده بودند از همان دقایق ابتدایی راه دروازه سیرجانی ها را در پیش گرفتند و توانستند تا پیش از پایان نیمه اول با دو گل از حریف خود پیش بیفتند و در نتیجه 45 دقیقه ابتدای بازی با همین دو گل به سود تیم میزبان به پایان رسید. دو گل تیم اراکی را حجت اسلامی در دقیقه 17 و علی خسرونژاد در دقیقه 25 به ثمر رساندند.


در نیمه دوم اما شاگردان وینگو که اولین باخت را در کارنامه خود می دیدند سعی در جبران نتیجه بازی  داشتند اما آنها تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریف خود شدند تا بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کنند. تنها گل سیرجانی ها را در این بازی پیمان رنجبری در دقیقه 50 به ثمر رساند.


با این نتیجه تیم گل گهر به اولین شکست خود دست پیدا کرد و کماکان 10 امتیازی باقی ماند تا با تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. در طرف دیگر آلومینیوم اراک نیز با این پیروزی 10 امتیازی شد تا در رده دوم جدول حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها