کد خبر : 1556015 | 01 مهر 1397 ساعت 19:56 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

شایان به سپیدرود رسید؛

مصلح و سرانجام بازی در پست تخصصی (عکس)

پس از ماه ها بازی در پست های مختلف، شایان مصلح سرانجام به پست دفاع چپ بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، باتوجه به محرومیت حسین ماهینی، شایان مصلح در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس قرار گرفته و امیدوار است یا ارائه نمایش قابل قبول، نظر برانکو را برای استفاده از او در پست دفاع چپ جلب کند. مصلح 25 ساله فصل گذشته در اولین بازی فصل پرسپولیس حضور یافت اما از همان ابتدا نشان داد تجربه لازم برای بازی در سطح اول فوتبال ایران را ندارد و به همین دلیل نیمکت نشین شد. برانکو از او در بازی با پارس جنوبی در پست مهاجم استفاده کرد و مصلح نیز گلزنی کرد و این، جرقه ای برای حضور بازیکن شماره 69 پرسپولیس در خط حمله شد.

 

مصلح در این فصل نیز بازی در پست هافبک چپ و مهاجم نوک را تجربه کرد اما طبیعتا تمایل او بیشتر به بازی در پست تخصصی اش است؛ اتفاقی که امروز با محرومیت ماهینی به وقوع پیوست. محرومیت ماهینی باعث شد تا شجاع خلیل زاده به پست دفاع راست منتقل شود و سیدجلال و انصاری در دفاع وسط حضور داشته باشند تا جا برای مصلح باز شود.

 

او که مقابل تیم سابقش به میدان رفته، تلاش های زیادی کرده تا در حملات نیز هم تیمی هایش را یاری برساند اما مسلما آن چه که برانکو از او می خواهد، مسئولیت پذیری، دوندگی و برنده شدن در دوئل های بیشتر است.

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها