کد خبر : 1556239 | 02 مهر 1397 ساعت 17:11 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی تا سال 2020

آلکس نوری سرمربی اینگول اشتات شد

پدیده مربیگری دو فصل گذشته بوندس لیگا با امضای قراردادی دوساله هدایت باشگاهی قدیمی در بوندس لیگا B را برعهده گرفت تا به خانه نشینی پایان بدهد.

آلکس نوری سرمربی اینگول اشتات شد

 

به گزارش "ورزش سه"،یک سال بعد از برکناری از نیمکت رهبری وردربرمن آلکساندر نوری مربی دو ملیتی فوتبال آلمان باز هم به عرصه مربیگری برگشت تا این دفعه تجربه کار در بوندس لیگای B با یکی از قدیمی ترین باشگاه های این کشور را به دست بیاورد و خاطرات خوشی که در راه نجات برمن از سقوط به ثبت رسانده بود را با این تیم تکرار کند.


آلکساندر نوری در حالی هدایت اینگول اشتات را برعهده گرفت که پیش از او استفان لیتل 40 ساله سرمربی این تیم بود. اوج گیری اختلافات این مربی با مدیران باشگاه همین طور نتایج ناامید کننده ای که به دست آورد باعث شد تا بعد از شکست 1-0 مقابل سن پائولی جایگاه پانزدهم به اینگول اشتات اختصاص داده شود، اتفاقی که زمینه برای برکناری لیتل را فراهم کرد تا مدیر فوتبال اینگول اشتات حکم برکناری را صادر و قراردادی تا سال 2020 با مربی ایرانی به امضا برساند.

 

آنجلو ویر با تایید این اتفاق گفت:« آلکساندر نوری بهترین گزینه ای بود که در این مقطع می توانست به کمک ما بیاید. بعد از تنها دو نشست با آلکس و شنیدن ایده هایی که او دارد کاملا متقاعد شدم نوری بهترین گزینه برای هدایت تیم در این مقطع است از همین رو بدون درنگ او را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم و الان هم با خوشحالی بسیار امیدوارم او همان کاری که با وردربرمن انجام داد را با انگول اشتات هم تکرار کند».

 

1339325

 

علاوه بر آلکس نوری باشگاه انگول اشتات با مارکوس فلدوف دستیار آلمانی این مربی در برمن هم قرارداد بست تا کادر فنی جدید تکمیل شود. فلدوف دستیار اول نوری در برمن هم محسوب می شد تا از او به عنوان مغز متفکر در کادر مربیگری آلکس نوری یاد شود ضمن این که قرار است سایر اعضای کادر فنی جدید همان مربیان قبلی باشند.
اینگول اشتات در اولین بازی با هدایت سرمربی ایرانی و جدید خود فرداشب در خانه صدرنشین بوندس لیگا B به مصاف اف سی کلن خواهد رفت، جدالی دشوار و طاقت فرسا که الکس بدون ترس از این چالش استقبال کرد. نوری در اولین گفتگوی خود به عنوان سرمربی به سایت اینگول اشتات گفت:« رویارویی با صدرنشین رقابت ها می تواند یک جدال دو سر برد برای من و بازیکنان تیم باشد چون برای این که بتوانیم اعتماد به نفس خود را بازیابی و در مسیر درست قرار بگیریم باید در چنین دیدارهایی با دست پر از زمین خارج شویم. کاملا شرایط امروز تیم را درک می کنم چون تجربه این گونه روزها را در برمن داشتم پس اطمینان دارم می توانیم با همت و پشتکار لازم اینگول اشتات را به جایگاه واقعی خود بازگردانیم».

 

1339346

 


مراسم معارفه سرمربی جدید اینگول اشتات دقایقی پیش با حضور خبرنگاران آلمانی در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شد تا آلکس نوری بعد از پاسخگویی به سئوالات بلافاصله برای معرفی به بازیکنان و برگزاری آخرین جلسه تمرینی این تیم پیش از رویارویی با کلن به کمپ اختصاصی اینگول اشتات برود. جدال با کلن فرداشب از ساعت 20:00 در ورزشگاه اختصاصی صدرنشین رقابت های این فصل آغاز می شود.

دیدگاه‌ها