کد خبر : 1556269 | 02 مهر 1397 ساعت 17:08 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

از روی اشتباه گل خوردیم

ابراهیمی: تیم ما از لحاظ فنی مشکل دارد

هافبک تیم سپیدرود رشت می‌گوید با توجه به کمبود بازیکن تیمش در پست غیر تخصصی به میدان می‌رود و همین باعث شده آمار گلزنی‌اش با افت همراه باشد.

ابراهیمی: تیم ما از لحاظ فنی مشکل دارد

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تیم فوتبال سپیدرود در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما می‌گوید: در کل بازی سنگینی بود و ما از لحاظ کارهای فنی کمی مشکل داریم و باید بیشتر کار کنیم تا بتوانیم با تمرکز بیشتر حفظ توپ را انجام داده و فرصت‌هایمان را تبدیل به گل کنیم. البته صحبت‌های امروز علی آقا در تمرین ریکاوری تاثیرگذار بود و امیدواریم مقابل پیکان بازی خوبی انجام بدهیم و بعد از موفقیت در این بازی در 20 روز تعطیلی، بدنسازی خوبی انجام داده و شرایط نرمال تیمی را به دست بیاوریم.


ابراهیمی ادامه داد: اگر آن غفلت را در دقایق آخر نمی‌کردیم نتیجه مسابقه بین دو تیم تقسیم می‌شد. در کل پرسپولیس سرتر از ما بود، آنها سه سال است که کنار هم بازی می‌کنند و قهرمانی کسب کرده‌اند اما ما هم خوب جنگیدیم و خوب دویدیم و موقعیت خاصی به آنها ندادیم. ما سال گذشته خیلی راحت‌تر به آن‌ها موقعیت می‌دادیم و فکر می‌کنم امسال خیلی بهتر بازی کرده و فقط روی اشتباه گل دریافت کردیم.


از ابراهیمی در خصوص عدم گلزنی اش در این فصل سوال می‌کنیم که او در پاسخ می‌گوید: دو، سه بازیکن ما در خط میانی مصدوم هستند و به من وسط زمین بازی می‌دهند و نسبت به بازی‌های قبل دورتر از جایی که قبلا بودم هستم و همین باعث شده که کمتر گل بزنم ولی امیدوارم از بازی با پیکان استارت گلزنی‌ام دوباره زده شود.


هافبک سپیدرود درباره شرایط سپیدرود بعد از آمدن علی کریمی گفت: دقیقا ما 360 درجه تغییر کردیم چه از نظر امکانات و چه از نظر ساختاری؛ امیدوارم فقط به تیمی باج ندهیم و بتوانیم از حریفان نتیجه بگیریم. ما مشکلمان این است که در بازی‌‎های خارج از خانه مان نمی‌توانیم امتیاز بگیریم که امیدوارم به زودی این مشکل هم برطرف شود.

دیدگاه‌ها