کد خبر : 1556316 | 02 مهر 1397 ساعت 20:03 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه: بازیکنان جوان ما فوق العاده اند

تیم دوم ایران تیم اصلی ژاپن را متوقف کرد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از دیدار برابر ژاپن می گوید بازیکنان جوانی که در این بازی به میدان رفتند توانستند بازی فوق العاده ای به نمایش بگذارند.

تیم دوم ایران تیم اصلی ژاپن را متوقف کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم فوتسال ایران درباره دیدار این تیم برابر تیم ملی ژاپن گفت: مشخصا بازی با ژاپن در مقایسه با بازی قبلی ما سخت تر بود. ژاپنی ها به عنوان یکی از حریفان دیرینه ما در این مسابقات با تمام قوا آمده است. اما ما با تیم دوم خودمان در این بازی ها حضور پیدا کردیم و با این حال فکر می کنم توانستیم بازی فوق العاده ای را به نمایش بگذاریم. یک دقیقه آخر را هم به صورت پاور پلی بازی کردیم که تجربه آن را هم بچه ها به دست بیاورند.


او درباره اینکه گفته شد ژاپنی ها هم با تیم دوم آمده اند پاسخ داد: اصلا این طور نیست و ژاپنی ها با تیم اول خود در این تورنمنت حضور یافتند. درست است در کنفرانس قبل از بازی این را گفتند اما شما می توانید لیست بازیکنان این تیم را با تیمی که در جام ملت های آسیا به میدان رفت مقایسه کنید.


سرمربی تیم ملی فوتسال درباره جوان کردن تیم در این بازی ها گفت: ما هدف هایی داشتیم که خوشبختانه به آنها می رسیم. ما بازیکنان جوانی داریم که در لیگ درخشیده اند می خواستیم در این بازی ها جوانگرایی کنیم و به آنها میدان بدهیم که خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد.


او در پایان درباره میزبانی تبریزی ها گفت: نمی دانم اگر تبریز هم نبود ما باید کجا بازی می کردیم. میزبانی آنها هم بسیار خوب بود و از برگزار کنندگان ممنونیم.

دیدگاه‌ها