کد خبر : 1556508 | 03 مهر 1397 ساعت 17:16 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

می‌دانستم در ایران اشتباهات داوری هست اما نه اینقدر

نمازی: ناراحت‌کننده‌ است که ناداوری صدر را از ما بگیرد

می دانستم در ایران مشکل داوری وجود دارد اما نه اینقدر! سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان این جمله را به زبان می آورد و گله خود از قضاوت ها را رسانه ای می کند.

نمازی: ناراحت‌کننده‌ است که ناداوری صدر را از ما بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی از ابتدای لیگ هجدهم مسئولیت فنی تیم ذوب آهن را پذیرفت و به عنوان اولین تجربه سرمربیگری در لیگ ایران ترجیح داد در اصفهان کار خود را آغاز کند. هر چند روند تیم ذوب آهن در بازی های این فصل، قابل انتقاد نبوده اما نمودار سینوسی نتیجه گیری این تیم باعث شد تا سرمربی و مدیرعامل تیم به دنبال بررسی نکاتی باشند که آنها را از شرایط آرمانی دور کرده است.


امید نمازی در گفت و گویی با "ورزش سه"، درباره شرایط فعلی ذوب آهن و مشکلاتی که گریبان گیر این تیم شده است به صحبت پرداخت.


هفته‌های اول اشتباهات را به حساب جائزالخطا بودن می گذاشتیم


من همیشه می گویم هر کسی می تواند اشتباه داشته باشد و همانطور که سرمربی و بازیکن و ... در طول یک بازی اشتباه می کنند داوران هم از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل وقتی از بازی اول اشتباهات داوری علیه تیم ما اتفاق افتاد ترجیح دادیم آن را به حساب همین موضوع بزاریم. بهرحال همه در کارشان اشتباه دارند حتی یک داور.


هیچ اتفاق جدیدی درباره داوری ها نیفتاده است


اما زمانی که اشتباهات داوری از یک حدی گذشت باید جلوی آن یک علامت سوال گذاشت. بعد از دو سه هفته ابتدایی من دیدیم اشتباهات داوری علیه ما بیشتر شده است. آن هم اشتباهاتی که تاثیر مستقیم در روند بازی و نتیجه گیری نهایی داشت. هرچند ما به این دلیل صحبت می کنیم که اتفاق جدیدی در این باره بیفتد اما متاسفانه از آن زمان تا امروز هیچ اتفاق مثبتی در این باره نیفتاده است.  


رنج می کشم که می بینیم ناداوری صدر را از ما گرفت


من به صورت کلی عادت ندارم درباره داوری ها (خصوصا بعد از بازی) صحبت کنم، اما این موضوع من را می‌رنجاند که می بینم این ناداوری ها روی روند تیم تاثیر مستقیم می گذارد. اگر این اشتباهات نبود یا حداقل کمتر بود ما می توانستیم در رده های بالایی جدول قرار بگیریم. شما همین بازی با استقلال خوزستان را ببینید. مگر واضح تر از آن خطای پنالتی نیز وجود دارد؟ بدین ترتیب باید بگوییم ما به صورت فوتبالی به میانه های جدول نرسیدیم و عامل این پایین آمدن در عملکرد بازیکنانم نبود.


بازیکن های فراوانی از دست دادیم


درباره شرایط تیم هم باید بگویم ما از ابتدای فصل بازیکنان خوبی را از دست دادیم. مرتضی تبریزی در بهترین شرایط بدنی و فنی راهی استقلال شد، مسعود حسن زاده مصدوم شد که بعدا نام او از لیست خارج شد. رضا حبیب زاده در بازی های ابتدایی مصدوم شد و نتوانست برای ما به میدان برود. حقدوست هم به دلیل مسائل مربوط به خدمت سربازی هنوز نتوانسته به تیم بپیوندد.


برای بهبود حداقل اوضاع دو بازیکن جدید می خواهیم


برای بهبود شرایط باید حداقل دو بازیکن را جذب تیم کنیم. هم در خط حمله و هم در هافبک نفوذی قطعا دو بازیکن می خواهیم که باید به ما بپیوندند. در بازی اخیر ابوذر صفرزاده را به عنوان بازیکن نوک حمله به میدان فرستادیم. البته بازیکن هندوراسی یعنی گابریل را هم در این پست داریم و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشته اما تشخیص دادیم او از ابتدا در ترکیب نباشد.


من و رشید هیچ اختلافی نداریم


در بازی اخیر تغییراتی را در ترکیب تیم داده بودیم و با توجه به شرایط بازی هر کجا که لازم باشد در ترکیب تیم تغییر ایجاد می کنیم. اما نکته ای درباره حضور رشید مظاهری روی نیمکت توسط برخی رسانه ها مطرح می شود که متاسفانه صحیح نیست و باعث تزریق حاشیه به تیم می شود. برای آخرین بار در این باره می گویم که ما در ابتدا تصمیم داشتیم از صادقی در بازی های حذفی استفاده کنیم اما بازی سختی به ما خورد و این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل او را در بازی برابر استقلال خوزستان به میدان فرستادیم.


مظاهری می تواند دروازه بان اصلی تیم ملی باشد


همه جریان نیمکت نشینی رشید در بازی اخیر همین بود و ما هیچ گونه اختلافی با یکدیگر نداریم. او دروازه بان اصلی تیم من است و اتفاقا کاملا اعتقاد دارم که می تواند به عنوان دروازه بان اول تیم ملی نیز به بازی بپردازد. درباره این نیمکت نشینی هم موضوع همینی بود که گفتم. مظاهری دروازه‌بان اصلی تیم ذوب آهن است و به ترکیب این تیم بر می گردد.

دیدگاه‌ها