کد خبر : 1556567 | 03 مهر 1397 ساعت 20:56 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان جهان: پرسپولیسی‌ام و برنده می‌شوند

مهاجم سابق پرسپولیس که اکنون در پیکان حضور دارد، ابراز امیدواری کرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ برنده دربی هشتاد و هشتم لقب گیرند.

نریمان جهان: پرسپولیسی‌ام و برنده می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان برای نیم فصل تجربه حضور در پرسپولیس را به دست آورد و اکنون در پیکان مشغول است. او که سابقه هت تریک مقابل استقلال را در کارنامه دارد، امیدوار است سرخپوشان در دربی پیش رو موفق به پیروزی برابر استقلال شوند.


نریمان جهان درباره دیدار جنجالی این هفته تیمش مقابل نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی بود و تا قبل از اتفاقاتی که افتاد یک بازی جذاب را شاهد بودیم که 3 گل داشت و حتی در دقایق باقی مانده می‌توانست باز هم گل داشته باشد ولی متاسفانه آن اتفاقات افتاد و حالا فکر می‌کنم نتیجه 3 بر صفر اعلام شود.


وی درباره جنجال شکل گرفته در این بازی گفت: ظاهراً داور دو پنالتی برای صنعت نفت نگرفت و هواداران این تیم به همین دلیل ناراحت شدند. البته اشتباهات داوری همه جا هست و پنالتی ما هم گرفته نشد و گل سالم‌مان هم مردود اعلام شد.


نریمان جهان که ثانیه‌هایی بعد از حضورش در زمین موفق به گلزنی برای پیکان شد در اینباره می‌گوید: موقعیتی بود که در اختیارم قرار گرفت و خوشبختانه توانستم برای تیم گلزنی کنم. فکر می‌کنم مقصر اتفاقاتی که افتاد من بودم چون اگر گل دوم را نمی‌زدم شرایط بازی تغییر می‌کرد و بازی نیمه‌کاره نمی‌ماند. در هر صورت خوشحالم که زمینه برد تیمم را فراهم کردم.


مهاجم سابق پرسپولیس درباره پیش‌بینی‌اش از دربی گفت: من یک دربی در فهرست حضور داشتم ولی متاسفانه فرصت بازی پیدا نکردم. دوست داشتم در آن دربی برای پرسپولیس به میدان می‌رفتم و یک دربی در کارنامه‌ام ثبت می‌شد ولی قسمت نبود. نمی‌شود پیش‌بینی کرد ولی من پرسپولیسی‌ام و دوست دارم پرسپولیس ببرد.

دیدگاه‌ها