کد خبر : 1556595 | 04 مهر 1397 ساعت 00:55 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین پیروزی بزرگ شاگرد مقابل استاد

یونایتد 2(7)-(8)2 دربی کانتی: لمپارد، مچ مورینیو را خواباند

دربی کانتی در دیداری جذاب و تماشایی، موفق شد با پیروزی مقابل منچستریونایتد در ضربات پنالتی، این تیم را از جام اتحادیه حذف کند.

یونایتد 2(7)-(8)2 دربی کانتی: لمپارد، مچ مورینیو را خواباند

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دیدنی، دو تیم در وقت های قانونی به تساوی 2-2 رسیدند اما در ضربات پنالتی، این دربی کانتی بود که بهتر عمل کرد و توانست منچستریونایتد را از رقابت های جام اتحادیه کنار بزند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کرد و این منچستریونایتد بود که خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 3 بود که روی یک حرکتی تیمی هماهنگ و با پاس جسه لینگارد، خوان ماتا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه فنی، توپ را به گوشه دروازه دربی کانتی فرستاد.

تیم میهمان خیلی زود می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه بنت را سرخیو رومرو با یک واکنش خوب مهار کرد.

پس از آن بار دیگر بازیکنان یونایتد ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 10 به گل دوم برسند اما ضربه اشلی یانگ به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه کمی از ضرباهنگ بازی کاسته شد اما باز هم دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب نیمه اول با همان یک گل به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم را دربی بهتر آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل تساوی برسد اما رومرو مانع از گلزنی ویلسون شد.

حملات دربی ادامه پیدا کرد و این تیم سرانجام در دقیقه 59 به گل تساوی دست پیدا کرد. روی یک ضربه آزاد تماشایی بود که ویلسون توانست توپ را گوشه دروازه رومرو بفرستد.

 

1339718

 

فشار حملات دربی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 67 کار برای منچستریونایتد پیچیده تر شد. رومرو در تلاش برای متوقف کردن ویلسون در خارج از محوطه جریمه، مرتکب خطا شد و داور هم کارت قرمز را به او نشان داد تا منچستریونایتد 10 نفره شود.

 

1339711

 

علی رغم 10 نفره شدن، منچستریونایتد می توانست در دقیقه 73 به گل برسد اما ضربه لوکاکو به تیر برخورد کرد.

هر دو تیم سخت به دنبال گل برتری بودند تا اینکه در دقیقه 85، دربی توانست برای بار دوم دروازه یونایتد را باز کند.روی شوت مونت، گرانت توپ را دفع کرد اما توپ برگشتی را ماریوت با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

یونایتدها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه به سود دربی به پایان برسد، شیاطین سرخ در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل تساوی رسیدند. روی ارسال بلند دالوت بود که مروان فلینی بالاتر از مدافعان حریف، ضربه سر را زد و کار را تمام کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

1339716

 

در ضربات پنالتی هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و 7 ضربه ابتدایی شان را تبدیل به گل کردند تا اینکه فیل جونز ضربه هشتم منچستریونایتد از دست داد و به این ترتیب، دربی کانتی و فرانک لمپارد توانستند به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کنند.

 

1339717

 

1339712

دیدگاه‌ها