کد خبر : 1556631 | 04 مهر 1397 ساعت 10:47 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیام در عجمان؛ 4 بازی، یک گل یک پاس گل

موتور گلزنی سنگالی فصل گذشته استقلال در حالی تجربه جدید خود در لیگ امارات را پشت سر می گذارد که حضور او هم نتوانست مانع ناکامی های عجمان شود.

به گزارش "ورزش سه"، مامه بابا تیام مهاجم کلیدی استقلال در نیم فصل دوم لیگ هفدهم در شرایطی تابستان راهی امارات شد تا فوتبال خود را باشگاه های متمول حاشیه خلیج فارس ادامه بدهد که حضور این مهاجم میلیون دلاری هم به داد نارنجی پوشان عجمان نرسید تا این تیم در پایان هفته چهارم لیگ امارات در جمع تیم های انتهای جدولی جا خوش کند.


عجمانی ها شب گذشته در حالی با نتیجه 4-1 به الجزیره در خانه باختند که برخلاف خبرهای نقل شده در برخی رسانه ها مامه تیام تاثیری در گل های به ثمررسیده این بازی نداشت گرچه 90 دقیقه تلاش کرد تا از شدت این شکست برای عجمانی ها بکاهد اما راه به جایی نبرد.

 

1339748


با پایان چهارمین هفته از لیگ امارات عملکرد مامه تیام که هزینه ای بالغ بر 1.3 میلیون دلار روی دست باشگاه عجمان گذاشت در این هفته ها به یک گل و یک پاس گل ختم شد تا این گونه برداشت شود که گلزن سنگالی بعد از جدایی از استقلال انتخاب درست و اصولی نداشته است گرچه زود است بخواهیم از حالا عملکرد او را زیر سئوال ببریم.


جالب این که جانشین او در باشگاه استقلال هم اصلا انتظارات را برآورده نکرد تا به نیمکت نشینی بزرگ در جمع شاگردان وینفرد شفر تبدیل شود. الحاجی گرو با وجود این که بازی های بیشتری برای استقلال به نسبت تیام برای عجمان انجام داده اما هنوز نه گلی به ثمررسانده نه روی گلی تاثیر گذاشته است.

 

1339747

دیدگاه‌ها