کد خبر : 1556658 | 04 مهر 1397 ساعت 11:55 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: ارتباط گرفتن با این مربی سخت بود

دلیل جدایی توشاک از تراکتور؛ جنب و جوش نداشت!

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دلایل جدایی جان توشاک در این تیم را بیان کرد.

دلیل جدایی توشاک از تراکتور؛ جنب و جوش نداشت!

به گزارش "ورزش‌سه"،  با گذشت حدود 10 روز از جدایی جان توشاک سرمربی ولزی از تراکتورسازی هنوز دلیل رسمی جدایی این مربی اعلام نشده بود. با این حال امروز علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی سعی کرد در این خصوص شفاف سازی کند و مطالب جالبی را بیان کرد.


اسدی در این باره گفت: « در بحث آقای توشاک باید بگویم بخشی از این مسئله مدیریتی، بخشی داخلی بوده و یک بخش هم سلیقه ما بوده است. یک بخش هم به جان توشاک مربوط می‌شد. توشاک مربی بسیار بادانش و فرد باشخصیتی بود. فضای ذهنی و روحی او طوری است که ارتباط گرفتن را سخت می کند. این مربی جایی زندگی کرده بود که از محیط ما شناخت نداشت و تفاوت هایی در فرهنگ فوتبال ما و وی وجود داشت.»


وی ادامه داد: «پرشورها به مربیانی پرجنب و جوش و پر سر و صدا و پرهیجان علاقه دارند، در حالیکه برخی مربیان‌ هستند که زیاد علاقه ای به حرکت در لب خط نداشته و دوست دارند از روی نیمکت تیم خود را هدایت کنند. آنها معتقد هستند که آنچه لازم است در ‌تمرین به شاگردان خود یادآوری کردند. پس از صحبت های که با ایشان داشتیم تصمیم گرفتند که همکاری ما پایان یابد و ما نیز تصمیم ایشان احترام گذاشتیم.»

دیدگاه‌ها