کد خبر : 1556856 | 05 مهر 1397 ساعت 00:09 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 1-2 چلسی: حذف قرمزها با اولین شکست فصل

لیورپول در دیداری خانگی مقابل چلسی با نتیجه 2-1 شکست خورد و از دور رقابت های جام اتحادیه حذف شد.

لیورپول 1-2 چلسی: حذف قرمزها با اولین شکست فصل

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این شاگردان یورگن کلوپ بودند که با گل دنیل استوریج پیش افتادند اما در ادامه آبی ها دوبار به گل رسیدند و توانستند جواز حضور در مرحله بعد جام اتحادیه انگلیس را به دست بیاورند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 11 راس بارکلی پشت محوطه جریمه لیورپول صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه قرمزها پیدا نکرد.

چند دقیقه بعد، روی پاس در عمق فابرگاس، این آلوارو موراتا بود که صاحب موقعیت شد اما دو ضربه پیاپی او نتوانست دروازه مینیوله را باز کند.

در ادامه بازی باز هم متعادل دنبال شد تا اینکه در دقایق 37 و 39، لیورپول صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما واکنش های خوب ویلی کابایرو، مانع از باز شدن دروازه چلسی شد. در دقایق پایانی این نیمه، این لیورپولی ها بودند که نمایش بهتری داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

نیمه دوم را لیورپول بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما استوریج که روی اشتباه کریستینسن صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن کابایرو، توپ را در مقابل دروازه خالی به بیرون زد.

اما برتری لیورپولی ها سرانجام در دقیقه 38 به ثمر نشست و استوریج حساب کار را 1-0 کرد. روی شوت نبی کیتا، توپ با دفع ناقص کابایرو به استوریج رسید و او هم با یک ضربه برگردان تماشایی، قرمزها را پیش انداخت.

 

1339991

 

برتری لیورپولی ها بعد از این گل ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

اما این چلسی بود که در دقیقه 77 توانست به گل تساوی برسد. روی ارسال ادن هازارد، راس بارکلی ضربه سر را زد که توسط مینیوله دفع شد اما توپ برگشتی را امرسون وارد دروازه کرد.

 

1340020

 

بعد از این گل، ضرباهنگ بازی افزایش پیدا کرد و هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند. در دقیقه 84، چیزی نمانده بود که بار دیگر لیورپولی ها پیش بیفتند اما ضربه استوریج این بار به تیر دروازه برخورد کرد.

در مقابل، چلسی یک دقیقه بعد به گل دوم رسید. ادن هازارد که در میانه زمین لیورپول صاحب توپ شده بود، با یک حرکت انفرادی عالی و عبور از چند بازیکن حریف، با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه مینیوله فرستاد.

 

1340019

 

تلاش لیورپولی ها برای زدن گل تساوی در دقایق پایانی ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود چلسی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها