کد خبر : 1557173 | 06 مهر 1397 ساعت 12:09 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

در پی تمسخر فیل جونز توسط مورینیو:

افزایش تنش در روابط آقای خاص و شاگردانش

مسخره کردن و تحقیر فیل جونز و اریک بیلی از سوی ژوزه مورینیو، هم‌تیمی‌های این دو در منچستریونایتد را شگفت‌زده کرده است.

افزایش تنش در روابط آقای خاص و شاگردانش

به گزارش "ورزش سه"، روز سه‌شنبه در دیدار منچستریونایتد و دربی در رقابتهای کارابائو کاپ، بازی‌ای که به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت با شکست یونایتد به پایان رسید، جونز درحالیکه بیلی منتظر بود تا پس از او پشت ضربه‌ی پنالتی بایستد، هشتمین پنالتی یونایتد را از دست داد. 

 

ژوزه مورینیو سرمربی یونایتد بعد از بازی گفت:" می‌دانستم که با جونز و اریک به مشکل برمی‌خوریم. همان موقع می‌دانستم که آنها بلا سرمان می‌آورند". 

 

مسخره کردن این دو بازیکن در ملا عام، در میان فوتبالیست‌های یونایتد تاثیر منفی داشته به خصوص به این علت که مورینیو اندکی قبل هم بعد از درگیری لفظی‌ای که در جلسه‌ی تمرین بین او و پوگبا اتفاق افتاد و از تلویزیون‌ها به نمایش درآمد علناً خطاب به پل پوگبا گفته بود که دیگر هرگز کاپیتان منچستریونایتد نخواهد شد. 

 

1340455

 

رابطه‌ی پوگبا با سرمربی‌اش از فصل گذشته به وخامت گرایید، زمانی که در جریان بازی یونایتد و سویا در لیگ قهرمانان، ستاره‌ی فرانسوی از زمین بیرون کشیده شد. 

 

در بازی یونایتد و دربی، پنالتی ضعیف جونز توسط اسکات کارسون دروازه‌بان دربی دفع شد تا شاگردان فرانک لمپارد در اولدترافورد، شیاطین سرخ را با نتیجه‌ی 8-7 شکست داده و راهی دور بعد کارابائو کاپ شوند. 

 

1340454


بازیکنان یونایتد از این بیم دارند که جونز و بیلی مثل لوک شاو در فصل گذشته از سوی مورینیو هدف گرفته شوند، زمانی که شاو، دفاع چپ ملی‌پوش انگلیسی توسط مورینیو علناً تحقیر شده و تا پایان فصل به بازی گرفته نشد. 

 

فیل جونز تا کنون تنها در یک بازی لیگ برتری، در جریان شکست 3-0 منچستریونایتد مقابل تاتنهام با پیراهن یونایتد به میدان رفته و سخنان مورینیو نشان می‌دهد که جونز به احتمال زیاد در ادامه‌ی فصل به ندرت به میدان فرستاده خواهد شد. 

 

بیلی هم پیش از دیدار با دربی، آخرین بار ماه گذشته‌ی میلادی در جریان شکست 3-2 یونایتد مقابل برایتون بازی کرده بود. بیلی که در تیم ملی ساحل عاج بازی می‌کند تا سال 2020 با یونایتد قرارداد دارد ولی قرارداد جونز با شیاطین سرخ در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

 

1340456

دیدگاه‌ها