کد خبر : 1557263 | 06 مهر 1397 ساعت 20:15 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت قائم‌شهری‌ها به برد ختم نشد؛

نساجی 1- سایپا 1؛ رکورددارها روی نوار تساوی

جدال شاگردان جواد نکونام و علی دایی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نساجی 1- سایپا 1؛ رکورددارها روی نوار تساوی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که در این فصل با کسب یک پیروزی و سه تساوی صاحب 6 امتیاز در هفت دیدار اخیرش شده بود، امروز در ورزشگاه شهید وطنی از سایپا میزبانی می‌کرد و به دنبال دومین برد فصل در حضور تماشاگران پُر شورش بود ولی آنها کار چندان راحتی هم نداشتند چراکه در سمت مقابل شاگردان علی دایی نیز نمی‌خواستند از کورس مدعیان بالای جدول عقب بمانند و به همین خاطر تلاش زیادی انجام دادند که تقابل آنها در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


علی دشتی در دقیقه 51 موفق شد برای سایپا گلزنی کند ولی در دقیقه 75 جورجی گولسیانی با ضربه سر گل تساوی نساجی را به ثمر رساند تا هر دو تیم تنها به یک امتیاز از این دیدار بسنده کنند؛ شاگردان نکونام با این تساوی 7 امتیازی شدند و در رده سیزدهم جدول جای گرفتند و سایپا با 14 امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.


هفته هشتم لیگ برتر ؛ جمعه: 97/07/06 ؛ ساعت 18:15
استادیوم: شهید وطنی قائم‌شهر/  تماشاگر: 15 هزار نفر
داور: بیژن حیدری؛ کمک‌ها: تورج عیوض‌محمدی، علی دودانگه و علی صفایی/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان

 

 


نساجی مازندران:

 

  • حامد لک
  • جورجی گولسیانی
  • فرشاد فرجی
  • مجتبی ممشلی
  • حمیدرضا دیوسالار(69- محمد عباس‌زاده)
  • محمد آبشک
  • احمد عبدالله‌زاده
  • امید سینگ(46- سجاد آشوری)
  • علی شجاعی
  • سید محمد میری(89- مهرداد عبدی)
  • محمدمهدی نظری


سرمربی: جواد نکونام

 

1340600


سایپا تهران:

 

  • محمدحسین منادی
  • محمدامین حاج‌محمدی(77- مهرداد کفشگری)
  • رضا علیاری
  • عبدالله ناصری
  • امید خالدی
  • رضا اسدی
  • روزبه شاه‌علی‌دوست
  • علی دشتی(71- محمدرضا سلیمانی)
  • مهدی ترابی
  • آرش رضاوند
  • آرمان رمضانی


سرمربی: علی دایی

 

1340601

 

 

اخطار


آرش رضاوند(64) از سایپا

 

 

 

شرح گل


نساجی صفر - سایپا 1 (دقیقه 51: علی دشتی): ضد حمله سریع سایپا روی کرنر نساجی نتیجه‌بخش شد و بعد از حرکت سریع ترابی از میانه زمین و پاس او به ناصری، این بازیکن به سمت دروازه شوت زد که لک توپ را دفع کرد، اما در ادامه دشتی از راه رسید و گل اول سایپا را رقم زد.

 

1340619

 

نساجی 1 - سایپا 1 (دقیقه 75: جورجی گولسیانی): بازیکنان نساجی کرنر را کوتاه کار کردند و بعد از ارسال دقیق سجاد آشوری از سمت راست زمین، گولسیانی با ضربه سر دروازه نساجی را باز کرد و موفق به گلزنی شد.

 

 

لحظات حساس

 

دقیقه 5: سانتر شاه‌علی‌دوست از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین با ضربه سر حاج‌محمدی همراه شد، اما در ادامه ممشلی با دفع توپ به کرنر موقعیت خطرناک سایپا را بی‌ثمر گذاشت.

دقیقه 11: ارسال ناصری از جناح راست زمین را حامد لک بالاتر از رمضانی دفع کرد که خطای مهاجری سایپا روی دروازه‌بان نساجی گرفته شد.

دقیقه 23: ضربه آزاد شجاعی با پای چپ خطری روی دروازه سایپا نداشت و از با اختلاف از تیرک افقی راهی اوت شد.

دقیقه 24: ارسال کرنر آبشک می‌توانست با گل برای نساجی همراه باشد که اسدی توپ را به کرنر دفع کرد.
دقیقه 25: ادامه کرنرهای نساجی موقعیت خطرناکی به وجود آورد ولی این بار هم شوت گولسیانی در راه دروازه سایپا به ممشلی برخورد کرد تا به اوت برود.
دقیقه 28: ارسال ترابی و ضربه سر رمضانی را حامد لک در اختیار گرفت.
دقیقه 39: میری بعد از دفع ناقص مدافعان سایپا صاحب توپ شد ولی شوت او به علیاری برخورد داشت تا نساجی همچنان گلی وارد دروازه حریف نکند.
دقیقه 42: پس از حرکت خطرناک و دریبل‌های شجاعی، توپ به میری رسید ولی شوت پشت محوطه و زمینی او با برخورد به مدافعان سایپا از کنار دروازه این تیم به کرنر رفت.
دقیقه 45: کرنر سمت راست زمین نساجی را میری به دلیل عدم حضور بازیکنی از سایپا مقابل خود، کوتاه کار کرد و به خود پاس داد تا بعد از آن ارسال انجام دهد ولی پس از سانتر او و ضربه سری که تبدیل به گل شد، بیژن حیدری خطای بازیکن نساجی را گرفت و اعتقاد داشت او نباید چنین کاری انجام دهد، در حالی که نکونام با اعتراض در کنار زمین معتقد بود این حرکت خطا نیست و میری می‌توانست چنین کاری کند.
دقیقه 45: سانتر میری از جناح راست زمین به شکل خطرناکی روی دروازه سایپا پایین آمد.

دقیقه 46: پاس در عمق خوب ترابی به رمضانی را لک در اختیار گرفت.
دقیقه 48: ارسال توپ از میانه زمین برای رمضانی را فرجی زودتر از مهاجم سایپا به کرنر زد.
دقیقه 48: ترابی سانتر خوبی از روی کرنر داشت که ضربه سر اسدی با فاصله کمی از روی دروازه نساجی به اوت رفت.

دقیقه 57: بعد از ارسال آبشک و ضربه سر ممشلی، فرجی بهترین فرصت برای باز کردن دروازه سایپا را داشت که شوت او مقابل محوطه 6 قدم به اوت رفت.
دقیقه 70: ضربه آزاد نساجی را آبشک با ارسال دقیقی به مقابل دروازه سایپا فرستاد که ضربه سر عباس‌زاده با کمترین فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 74: ممشلی فرصت خوبی داشت تا پس از سانتر شجاعی و دفع ناقص حاج‌محمدی گلزنی کند ولی شوت او در داخل محوطه راهی اوت شد.
دقیقه 83: ارسال فرجی و ضربه سر میری را منادی در اختیار گرفت.

دقیقه 86: سلیمان پشت محوطه جریمه علیاری را صاحب توپ کرد ولی شوت او با فاصله کمی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه 90: لک ضربه سر رمضانی روی سانتر کفشگری از روی کرنر را جمع کرد.

 

1340609

 


در حاشیه


* ساموئل سارفو، مدافع میانی سایپا که در دیدار اخیرشان برابر نفت مسجدسلیمان کارت قرمز گرفت، تنها محروم این تیم مقابل نساجی است.
* حامد شیری، کاپیتان سابق سایپا و بازیکن فعلی نساجی در ترکیب امروز تیمش برابر شاگردان علی دایی حضور ندارد.

* قبل از شروع مسابقه حامد لک، دروازه‌بان نساجی و سابق سایپا که سابقه بازی زیر نظر علی دایی را داشته، با دسته گل به استقابل سرمربی سایپا رفت و محمد عباس‌زاده نیز برخورد گرمی با او داشت.
* جواد نکونام و علی دایی پیش از آغاز بازی خوش و بش صمیمانه‌ای با هم داشتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.
* در شروع بازی تماشاگران نساجی همزمان علی دایی را تشویق کردند.
* هانی نوروزی، فرزند هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در استادیوم شهید وطنی حضور دارد.
* هواداران نساجی مثل همیشه با شور و نشاط زیادی و به طور هماهنگ مشغول تشویق تیم‌شان هستند.

 

1340610

 

بهترین بازیکن


جورجی گولسیانی، مدافع میانی نساجی با برتری در نبردهای هوایی، موفق در جدال‌های تن به تن، بازی‌سازی از عقب زمین، گردش توپ و ... نمایش موفقی در بازی با سایپا داشت ولی حضور به موقع او در حملات در زمان ضربات آزاد نیز بالاخره نتیجه‌بخش شد و این بازیکن بلند قامت توانست با ضربه سر ارسال آشوری را تبدیل به گل کند تا شاگردان دایی تنها به یک امتیاز در این دیدار برسند.
عبدالله ناصری، مدافع راست سایپا نیز در بازی با نساجی نمایش خوبی ارائه داد و علاوه بر اینکه بارها از حملات شجاعی و دیگر بازیکنان حریف از سمت خود جلوگیری کرد، پایه‌گذار گل تیمش هم شد و بیشترین تاثیر را در ایجاد موقعیت داشت.

 

 

اتفاق ویژه


جواد نکونام که رکوددار بازی‌های ملی در ایران است و علی دایی که رکورد گل ملی در جهان را در اختیار دارد، امروز در قامت سرمربیان نساجی مازندران و سایپا برابر هم قرار گرفتند که تیم‌های آنها بازی نسبتا جذاب و بیشتر از آن، پُر برخوردی برابر هم ارائه دادند و در نهایت با تساوی یک بر یک بازی را تمام کردند.

 

1340598

دیدگاه‌ها