کد خبر : 1557278 | 06 مهر 1397 ساعت 18:31 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هازارد؟ هیچ بازیکنی غیرقابل مهار نیست

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در خصوص دیدار دشوار تیمش مقابل چلسی صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست برابر آبی های لندن در جام اتحادیه، حالا لیورپول فردا در لیگ برتر مهمان چلسی خواهد بود و کلوپ معتقد است جزئیات در این دیدار تعیین کننده نتیجه خواهد داشت.

 

شرایط بازیکنان مصدوم: "آرنولد دیروز به طور کامل در تمرینات حضور داشت و شرایطی عادی دارد اما در مورد فن دایک باید صبر کنیم. او بازیکن بزرگی است و غیبت احتمالی فن دایک اتفاق خوبی نخواهد بود."

 

1340015

 

شکست برابر چلسی در جام اتحادیه و دیدار فردا: "اتفاق خوبی نبود و ما چنین چیزی نمی خواستیم. زمانی که شما برابر یک تیم قدرتمند از شانس های خود استفاده نکنید نباید از رخ دادن چنین اتفاقاتی متعجب شوید زیرا این اتفاق یعنی دادن شانس به تیم مقابل.

 

شکست دادن چلسی در حالت عادی نیز دشوار است و ما به فاصله 5 امتیازی احتمالی بعد از پیروزی فکر نمی کنیم. 31 بازی تا پایان می ماند و این فاصله هیچ اهمیتی ندارد. من از تطبیق پذیری تیمم با شرایط حریف راضی بودم اما در نهایت ما باختیم. البته مشکلی نیست زیرا در نهایت گرچه نتیجه مهم ترین مسئله است، اما عملکرد یک تیم نیز اهمیت فراوانی دارد

 

ما تیمی مبارزه جو هستیم و می خواهیم دوباره این روحیه را ثابت کنیم. بازی با چلسی بسیار تماشایی خواهد بود و ما باید خودمان را با بازی بدون توپ تطبیق دهیم که فکر می کنم کار آسانی نیست و جزئیات کوچک اهمیت فراوانی خواهد داشت.

 

1340179

 

از زمان اتمام بازی های ملی ما برنامه دشواری داشته ایم و می دانیم بازی مقابل چلسی جشن تولد بچه ها نیست. بعد از بازی با چلسی ما باید به ناپل برویم و یک بازی سخت دیگر در انتظار ماست."

 

رویارویی با هازارد: "من می دانم که هازارد چه بازیکن باکیفیتی است. او بازیکن خاصی بوده و از نبردهای یک به یک لذت می برد. برای دانستن کیفیت هازارد نیازی به تماشای بازی قبل نبود. هازارد گل فوق العاده ای به ما زد و من احترام زیادی برای او قائلم اما هیچ بازیکنی غیرقابل مهار نیست."

دیدگاه‌ها