کد خبر : 1557301 | 06 مهر 1397 ساعت 20:24 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

حضور هواداران به تراکتور کمک زیادی کرد

یزدی: تراکتور از هر نظر می تواند تیم اول ایران باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان از عملکرد بازیکنانش در روز شکست سنگین مقابل تراکتور خیلی ناراضی نیست و تنها ایرادها را مربوط به برخی کارهای دفاعی دانست.

یزدی: تراکتور از هر نظر می تواند تیم اول ایران باشد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی پس از شکست سنگین استقلال خوزستان مقابل تراکتور سازی در نشست خبری حاضر شد. او در شروع صحبت هایش گفت: ابتدا تسلیت عرض می کنم خدمت مردم خوزستان به دلیل حادثه تروریستی که اخیرا در شهر اهواز رخ داد.


یزدی در مورد بازی و نتیجه ضعیف تیمش گفت: ما امروز بازی را واگذار کردیم و با نتیجه بدی هم به تراکتور باختیم؛ اما اختلاف دو تیم انقدر زیاد نبود که ما 6 گل از تراکتور دریافت کنیم. حضور هوادارانی که به ورزشگاه می آیند و امروز واقعا یار دوازدهم تراکتور بودند باعث شد اتفاقات خوبی برای این تیم رقم بخورد.


او افزود: من نمی خواهم خیلی درباره داوری حرف بزنم اما اگر داور روی صحنه پنالتی که منجر به گل دوم تراکتور شد اشتباه کرده باشد، واقعا او یک تاثیر منفی شدید در نتیجه و بازی ما گذاشته است. دلیل این مسئله هم جوان بودن تیم ما است. ما 6 بازیکن در تیممان داشتیم که اولین بار بود در چنین فضایی بازی می کردند پس ملتهب شدن جو روی آنها خیلی تاثیرگذار است. ما تا دقیقه 20 بازی حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم اما پس از آن گل خوردیم و نهایتا بعد از ضربه پنالتی تیم ما آرامش و تمرکزش را از دست داد و گل های بعدی را هم دریافت کردیم. ضمن اینکه باز تاکید می کنم اختلاف ما با تراکتور اینقدر نبود.

 

یزدی درباره ضعف های تیمش در بازی امروز گفت: از نظر نتیجه و خوردن گل ضعیف عمل کردیم اما از لحاظ نوع بازی بد نبودیم و توانستیم بالای 5 موقعیت روی دروازه این تیمی که از هر نظر می تواند تیم اول فوتبال ما باشد، ایجاد کنیم. من از نتیجه ناراحت هستم اما از نظر نوع بازی منهای کارهای دفاعی که ایراد داشتیم، راضی هستم و امیدوار هستیم بتوانیم در بازی های بعدی جبران کنیم و نواقص را برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها