کد خبر : 1557961 | 09 مهر 1397 ساعت 14:24 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران به فکر مطالبات ما نیستند؛

پورموسوی: باشگاه فولاد تعهداتش را فراموش کرده!

سرمربی سابق تیم فولاد هنوز موفق نشده مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کند.

پورموسوی: باشگاه فولاد تعهداتش را فراموش کرده!

به گزارش ورزش سه، نزدیک به یک ماه پیش باشگاه فولاد خوزستان به دلیل نارضایتی از نتایج و محقق نشدن اهداف باشگاه، سیروس پورموسوی را از سمت هدایت این تیم برکنار کرد.

 

بعد از این تصمیم، ایلی استان رومانیایی ابتدا به عنوان سرمربی موقت فولاد انتخاب شد و پس از مدتی هم سرمربی قطعی سرخپوشان اهواز شد. با تمام این پروسه ها اما پورموسوی و دو دستیارش که از طرف باشگاه برکنار شده اند، هنوز تماسی برای دریافت مطالبات خود نداشته اند.

 

سرمربی سابق فولاد در این باره در گفتگو با ورزش سه اظهار داشت: ما به هردلیلی از سوی باشگاه کنار گذاشته شدیم. هرچند دلایل این تصمیم برای من مشخص است، اما به هر حال پذیرفتیم و سعی کردیم محترمانه رفتار کنیم.

 

او افزود: اما باشگاه فولاد متاسفانه هنوز رفتار مناسبی در قبال ما نداشته است. کسی که ادعا می کند تصمیم حرفه ای گرفته و از ما هم انتظار رفتار حرفه ای دارد، باید طبیعتا تعهدات خود را انجام دهد. من از باشگاه فولاد مطالباتی دارم که به صورت کاملا طبیعی حق دارم آن را دریافت کنم. اما از طرف باشگاه هیچ تماسی گرفته نشده و اصلا کسی پیگیر پرداخت حق و حقوق ما نبوده است.

 

وی در پایان گفت: من فولاد را دوست دارم و هیچوقت دوست ندارم خللی در آرامش این تیم به وجود بیاید. الان هم برای کادر جدید و تیم فولاد در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم. تنها خواسته ام این است که مدیران این باشگاه هم به خاطر فولاد در آرامش مشکل ما را حل کنند و به فکر مطالبات ما باشند.

دیدگاه‌ها