کد خبر : 1558021 | 09 مهر 1397 ساعت 18:11 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

خدا را شکر، گذرم به فرودگاه مالزی نیفتاده

علی چینی: تاکنون در قهوه‌خانه‌ها مطربی نکردم

مربی سابق آبی پوشان گفت: گویا رضا رجبی گذشته خودش را فراموش کرده که در باره گذشته من صحبت می کند.

علی چینی: تاکنون در قهوه‌خانه‌ها مطربی نکردم

علی چینی در خصوص اظهارات رضا رجبی نسبت به خودش بیان داشت: رجبی با چه اعتماد به نفسی در باره گذشته صحبت می کند و از کسب و کار سابق من می گوید؟ آیا خودش گذشته روشنی دارد؟


وی بیان داشت: فروختن مرغ بریانی یک کسب و کار حلال است و من افتخار می کنم که برای گذراندن زندگی ام کار حلال کرده ام نه کار خلاف.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: رجبی می گوید من ده دقیقه بیشتر در استقلال بازی نکرده ام. همه صحبت هایش با همین منطق است. ایرادی هم ندارد شاید وقتی داشت دقایق حضور من در استقلال را حساب می کرد حواسش نبوده یا حالش خوب نبوده.


چینی گفت: خدا را شکر می کنم که بدترین آتویی که از من داشتی کسب و کار حلال بوده. ما مرغ می فروختیم نه خدای نکرده مواد. یا خدای ناکرده گذرم به فرودگاه مالزی نیفتاده و تا به حال در هیچ  قهوه خانه ای مطربی نکردم.


وی افزود: از زمانی که چهارراه عباسی خاکی بود همه آبا و اجداد ما آنجا زندگی می کردند تا الان که خودم همانجا رفت و آمد دارم و هنوز اغلب اقوامم آنجا هستند، بزرگانی مثل رضا حسن زاده، رسول غنی زاده، ناصر عباسی، منصوریان، سردار ملاحی، منوچهر شفثتیان، قاسم حسنوی، جلال بیات و خیلی های دیگه بچه آن محل بودند اما تا جایی که یادم هست در آن محل فردی به اسم رضا رجبی زندگی نمی کرده. قضیه همان مثالی هست که خودت زدی و گفتی طرف را می برند کلانتری و یکی دیگه خودش را به او چسباند و گفت ما دو تا را کجا می بری.


چینی در پایان گفت: قصد جواب دادن به رجبی را نداشتم چون انسان عاقل به خاطر پشه ای که روی صورتش نشسته به خودش سیلی نمی زند. اما گفتم جواب این آقا را بدهم که مردم فکر نکنند همچین گذشته روشنی دارد و با این گذشته در خصوص گذشته دیگران صحبت می کند.

دیدگاه‌ها