کد خبر : 1558172 | 10 مهر 1397 ساعت 13:12 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از الدحیل، یک قطری رکورددار دیگر مقابل سرخپوشان؛

پرسپولیس دومین رکورد آسیایی متوالی را می‌شکند؟

تیم فوتبال پرسپولیس امشب دیدار سختی مقابل السد قطر در نیمه نهایی آسیا خواهد داشت.

پرسپولیس دومین رکورد آسیایی متوالی را می‌شکند؟

به گزارش ورزش سه، امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه رسما مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 کلید می خورد. در دیدار امشب تیم های السد قطر و پرسپولیس ایران به مصاف هم می روند.

 

در شرایطی که پرسپولیس از نظر نفرات وضعیت ایده آلی ندارد و با دست تقریبا خالی به قطر رفته، تیم السد به دنبال این است که از همین مسئله نهایت استفاده را ببرد و یک پیروزی خانگی در دیدار رفت نیمه نهایی به دست آورد. آنها برای بازی امشب به یک رکورد نیز دل بسته اند.

 

تیم السد در رقابت های آسیایی این فصل 5 بار در خانه به میدان رفته که حاصل آن 4 برد و یک تساوی بوده است. این موضوع روحیه شاگردان فریرا را برای بازی امشب دوچندان کرده و آنها امید زیادی به حفظ این رکورد دارند. جالب اینکه یکی از همین بردهای خانگی در دور گروهی مقابل تیم پرسپولیس رقم خورده بود.

 

البته نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد، این است که پرسپولیسی ها در شکستن اینگونه رکوردها شجاعانه ظاهر شده اند. آنها در بازی آسیایی قبلی شان توانستند الدحیل را شکست داده و از آسیا حذف کنند. این نتیجه در حالی رقم خورد که الدحیل در تمامی 9 بازی قبلی خود در آسیا فقط پیروز شده بود و حتی یک امتیاز هم از دست نداده بود؛ اما شاگردان برانکو در دهمین بازی این تیم را از پیش رو برداشته و رکورد آن را شکستند.

 

حالا این تیم در مقابل السدی قرار می گیرد که یک رکورد عالی خانگی دارد و باید دید آیا با این ترکیب نسبتا ناقص، موفق به انجام یک کار بزرگ و شکستن این رکورد هم خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها