کد خبر : 1558227 | 10 مهر 1397 ساعت 18:07 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بارسا

پوچتینو: اینگونه مسی را مهار خواهیم کرد

تاتنهام و بارسا از هفته دوم لیگ قهرمانان دیدار حساسی را فردا شب برگزار خواهند کرد.

پوچتینو: اینگونه مسی را مهار خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، هیچ یک در بهترین شرایط فصل شان قرار ندارند ولی قطعا می توان انتظار بازی جذابی را از سوی آنها داشت.

 

 

1341648

 

 

پوچتینو، سرمربی آرژانتینی موفق تاتنهام در نشست خبری این بازی گفت:« هدف ما پیروزی است و سخت تلاش می کنیم تا در بالاترین سطح بمانیم. هرچند در واقعیت هنوز به فرم واقعی خودمان نرسیده ایم ولی در حال حاضر، چیزی که اهمیت دارد، تمرکز روی بازی با بارساست و نه هیچ چیز دیگر.»

 

بارسلونا در شرایط نه چندان خوب:« وقتی تیمی بزرگ مثل بارسا در شرایط بدی قرار می گیرد، بهترین روش برای کسب روحیه، به میدان رفتن در یک تورنمنت متفاوت مثل لیگ قهرمانان و کسب پیروزی در آن است. تیم های بزرگی مثل بارسا قبلا کیفیت متفاوت شان در لیگ قهرمانان را نشان داده اند؛ پس منتظر رویارویی با بهترین بارسلونا هستیم.»

 

اخراج شدن از اسپانیول در سال 2006 توسط والورده:« این موضوع به یک دهه قبل بر می گردد و باید بگویم که رابطه خوبی با او دارم. می دانم که برخی تصمیمات برای یک مربی تا چه اندازه می توانند سخت باشند.»

 

 

1341649

 

 

مصدومان(اریکسن، آلی، فرتونگن و اوریه):« خوشبختانه هوگو لوریس آماده است و فردا به میدان خواهد رفت ولی در مجموع از این حیث خوش شانس نبوده ایم. این مساله هیچ توجیهی نمی تواند باشد و باید برای پیروزی قدم در زمین بگذاریم.»

 

مسی:« فوتبال یک درام نیست. او بهترین بازیکن دنیاست و باید از بازی مقابل او و بارسا نهایت لذت را ببریم.»

 

مهار مسی:« باید روی بازی خودمان متمرکز باشیم. وقتی لئو صاحب توپ می شود، باید به او نزدیک شویم تا فضای لازم را پیدا نکند. دور بودن از مسی یعنی دادن فضا به او و این یعنی خطر پذیرش گل. در فاز دفاعی باید فداکار باشیم و همه بازیکنان در دفاع مشارکت کنند.»

 

مربیگری در بارسا:« قبلا هم گفته ام که وابستگی زیادی به اسپانیول دارم و به همین دلیل هرگز مربی بارسا نخواهم شد. مثل این می ماند که مسی راهی اسپانیول شود.»

 

دیدگاه‌ها