کد خبر : 1558281 | 10 مهر 1397 ساعت 21:22 | 87.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل السد مردود بود

کارشناس داوری السد- پرسپولیس با مظفری‌زاده

داور بین المللی سابق ایران گفت: گل السد به درستی توسط داور خطا اعلام شد و یک ضربه آزاد غیر مستقیم در اختیار پرسپولیس قرار گرفت.

کارشناس داوری السد- پرسپولیس با مظفری‌زاده

به گزارش "ورزش‌سه"،  سعید مظفری زاده در خصوص تصمیمات داور سریلانکایی در دیدار السد با پرسپولیس گفت: در دقیقه 20 پریرا داور سریلانکایی این دیدار خطای خلیل زاده بر روی بونجاح را اعلام کرد که درست به نظر نمی‌رسید و این خطا موقعیت مناسبی را در اختیار حریف قطری قرار داد. در دقیقه 22 کمک داور اول این دیدار در اعلام آفساید بونجاح دچار خطا شد و یک موقعیت مناسب را از السد گرفت. در ادامه و در دقیقه 38 تکل بی ملاحظه عالیشاه به درستی خطا اعلام و توسط داور با کارت زرد رو به رو شد.


مظفری زاده در ادامه گفت:


در دقیقه 85 فرار علیپور با خطای دروازه‌بان السد بر روی خط محوطه جریمه همراه شد که با دید عالی کمک داور اول بازی که احتیاج به تمرکز بالایی داشت، باعث شد که داور به درستی پنالتی اعلام کند و چون جدال بر سر توپ بود داور به درستی دروازه‌بان السد را با کارت زرد مواجه کرد. در دقیقه 94 اکرم عفیف در حالی که بیرانوند توپ را برای ضربه زدن رها کرده بود و این توپ در تملک او محسوب میشه، توپ را از جلوی دست او زد که داور به درستی و مطابق با قانون این حرکت را خطا اعلام کرد و یک ضربه آزاد غیر مستقیم برای پرسپولیس اعلام کرد. در مجموع داور سریلانکایی و کمک‌های او همکاری خوبی با یکدیگر داشتند و توانستند این دیدار سخت را کنترل کنند.

دیدگاه‌ها