کد خبر : 1558308 | 10 مهر 1397 ساعت 22:35 | 63.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت درخشان احمد به پست قدیمی؛

نوراللهی برنده شش و هشت وسط زمین مقابل ژاوی (عکس)

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس نمایش خوبی در بازی حساس نیمه نهایی برابر السد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس ایران در یک بازی بسیار مهم از چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوحه میهمان السد قطر بود و توانست این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 

السد در این بازی نیاز داشت حریف خود را شکست دهد تا در تهران به اتفاقی مشابه آنچه گریبان الدحیل را گرفت، دچار نشود. هرچند الدحیل هم در خانه پرسپولیس را برده بود، اما به هر حال کار در تهران می توانست در صورت پیروزی در بازی رفت، برای السد کمی آسان تر باشد.

 

تیم فریرا برای کسب نتیجه ایده آل، از همان ابتدای بازی حمله را در دستور کار قرار دادند. به واسطه کمبودهای پرسپولیس و حضور بازیکنان جانشین در سمت چپ و راست خط دفاع این تیم، حمله های زیادی را تیم السد از کناره ها ترتیب داد و توپ های بسیار زیادی را روی دروازه فرستادند. اما با این حال مرکز ثقل این تیم در میانه میدان کماکان ستاره اسپانیایی و باتجربه بود. ژاوی هرناندز در هر زمانی که کار گره می خورد، نقطه اتکای بازیکنان تیم السد بود و توپ های زیادی به او ختم شد.

 

1341732

 

در ترکیب امشب پرسپولیس با توجه به محرومیت کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی به عنوان رأس عقب لوزی خط هافبک ایفای نقش کرد. او بار دیگر به پست قبلی اش در پرسپولیس بازگشت و به عنوان یک هافبک دفاعی کار کرد. نوراللهی که در بازی رفت نیمه نهایی سال قبل آسیا هم مجوز حضور در پرسپولیس را به دست آورده بود و یک نیمه خوب را در شب تلخ پرسپولیس مقابل الهلال تجربه کرده بود، این بار بسیار پخته تر ظاهر شد و یکی از ارکان موفقیت تیمش در توقف هافبک های خوب السد به ویژه ژاوی هرناندز بود. او در نبردهای میانه میدان، قطع کردن پاس های ستاره های حریف و جمع کردن توپ های پشت محوطه جریمه پرسپولیس به خوبی وظایف خود را انجام داد و به همراه بشار رسن، کانال میانی پرسپولیس را در بخش هافبک به بهترین شکل ممکن اداره کرد.

دیدگاه‌ها