کد خبر : 1558453 | 11 مهر 1397 ساعت 13:28 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

احضار احسان حدادی به فدراسیون بعد از انتقاد

قهرمان پرتاب دیسک ایران و آسیا به خاطر انتقادهایش از فدراسیون دوومیدانی احضار شد.

احضار احسان حدادی به فدراسیون بعد از انتقاد

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که مجید کیهانی به عنوان رییس فدراسیون دوومیدانی آغاز به کار کرده، بارها با احسان حدادی به مشکل خورده است. با اینکه کیهانی معتقد است همه جوره امکانات لازم را برای موفقیت این پرتابگر مهیا کرده، حدادی در مصاحبه هایش انتقادهایی را نسبت به رییس فدراسیون انجام می دهد.


آخرین مصاحبه حدادی به دیروز برمی گردد که گفته بود او موفقیت کسب می کند و مسئولان فدراسیون هم اگر خرجی می کنند، پُزش را می دهند!


عصر دیروز سازمان تیم های ملی با حضور مسئولان فدراسیون دوومیدانی تشکیل جلسه داد.


 در این جلسه اعضای سازمان تیم‎‌های ملی ضمن تبریک موفقیت دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی و تأکید بر برنامه ریزی و تلاش مجدانه فدراسیون برای موفقیت در بازی‌های آسیایی جاکارتا و ایجاد شرایط مطلوب مدنظر ورزشکاران و مربیان حائز شرایط حضور در بازی‌ها، هرگونه قدرنشناسی و بی احترامی به فدراسیون دوومیدانی را به دور از شأن این ورزش پرمدال و پایه دانستند.


تیمور غیاثی، دبیر و سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی به مصوبات جلسه دیروز اشاره کرد و گفت: «موضوع مهم اظهارات اخیر احسان حدادی پیرامون مسائل و مشکلاتش در رسانه ها را بررسی کردیم و مقرر شد ایشان به جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی دعوت شوند و اظهارات وی در خصوص مسائل مطرح شده با حضور همه اعضای سازمان بررسی شود.»


در واقع فدراسیون دوومیدانی بابت انتقادهای اخیر احسان حدادی را احضار کرده و باید دید این ورزشکار در جلسه سازمان تیم های ملی حاضر می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها