کد خبر : 1558676 | 12 مهر 1397 ساعت 13:43 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره سرخپوش به خانه (عکس)

جورجی گولیسیانی عصر فردا با پیراهن نساجی مقابل مربی سابق خود قرار می‌گیرد و به دنبال درخشش برابر قلعه‌نویی است.

به گزارش "ورزش سه" عصر فردا تیم نساجی مازندران از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود و به دنبال این است با کسب برتری برابر این تیم قدرتمند شگفتی آفرینی کرده و خود را به عنوان یکی از مدعیان این جام معرفی کند. 


بی شک یکی از بازیکنانی که می‌تواند در دیدار فردا نقطه اتکا جواد نکونام باشد، جورجی گولیسیانی است. مدافع گرجستانی نساجی که در لیگ هفدهم توسط امیر قلعه نویی به فوتبال ایران معرفی شد و نمایش‌های خوبی از خود به جا گذاشت.


گولیسیانی را می‌توان به عنوان یکی از خارجی‌های خوب لیگ برتر محسوب کرد. بازیکنی که در ذوب‌آهن در پست هافبک دفاعی توسط قلعه نویی مورد استفاده قرار گرفت و حالا یکی از مدافعان اصلی و ستاره نساجی مازندران است. این مدافع گرجی طی چهار بازی فیکسی که با پیراهن نساج‌ها پشت سر گذاشته، دو کلین شیت را تجربه کرده و هم‌چنین دو گل هم به ثمر رسانده است. 

 

1342199


حالا او به ورزشگاه خاطره انگیز نقش جهان بازمی‌گردد و به دنبال این است با درخشیدن برابر مربی سابقش، توانایی خود را به او ثابت کند. به خصوص اینکه در فصل نقل و انتقالات شایعات زیادی مبنی بر انتقال گولیسیانی همراه با قلعه‌نویی به سپاهان وجود داشت که هرگز به واقعیت نرسید. 


دیدار این دو تیم فردا از ساعت 18:15 برگزار می‌شود و قضاوت آن بر عهده علیرضا فغانی است.

 

1342198

دیدگاه‌ها