کد خبر : 1558897 | 13 مهر 1397 ساعت 16:19 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمانی: سه بازی است که از داوری ضرر می کنیم

اعتراض مسجدسلیمانی‌ها به گل استقلال

معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان با اعتراض به عملکرد داوری طی هفته های اخیر می گوید که گل استقلال هم برابر این تیم در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

اعتراض مسجدسلیمانی‌ها به گل استقلال

سلیمانی معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفتگو با "ورزش سه" با ابراز امیدواری از عملکرد تیم در بازی های اخیر گفت: اگرچه ما با حضور آقای مرزبان در سه بازی گذشته بازنده بوده ایم ولی اول باید این نکته را بگوییم که بازی های بسیار سختی را تا اینجای فصل پشت سر گذشته ایم و در واقع نیمه دوم فصل شرایط برای تیم ما بهتر خواهد شد. دوم هم اینکه تمام تیم هایی که مقابل ما بازی کرده اند، از عملکرد تیم ما تمجید کرده اند و به لحاظ فنی هم این تیم پیشرفت بسیار خوبی داشته است ولی برخی بدشانسی ها و البته اشتباهات داوری ما را اذیت کرده است.


معاون حقوقی باشگاه نفت مسجد سلیمان در ادامه با انتقاد از عملکرد داوری، عنوان کرد: ما در بازی های گذشته هم روی سوت های داوران ضرر کردیم. در بازی مقابل سایپا یک پنالتی برای ما گرفته نشد و بازی با سپاهان هم قبل از گل اول آنها، روی پیمان میری خطا انجام شد که داور نگرفت.


وی حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: آخرین ضرر داوری هم در بازی با استقلال برای ما صورت گرفت و توپ فرشید اسماعیلی در شرایط آفساید به وریا غفوری رسید ولی داور متوجه این موضوع نشد تا تیم ما در شبی که نمایش خوبی از لحاظ فنی داشت، بازنده بازی بشود. البته الان دیگر بازی های قبلی برای ما مهم نیست، اما امیدواریم در بازی های آینده کمیته داوران توجه ویژه ای روی تیم ما داشته باشد که با محدودیت های زیادی مواجه است و توان تحمل اشتباهات داوری را دیگر ندارد.

 

دیدگاه‌ها