کد خبر : 1558903 | 13 مهر 1397 ساعت 19:18 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

120 دقیقه تماشایی در ورزشگاه امام رضا؛

پدیده۳ - فولاد۲؛ بکوب بکوب تا صعود

شاگردان گل‌محمدی با نمایشی فوق‌العاده در وقت اضافه دوم توانستند به بازی برگردند و برابر فولاد به پیروزی برسند.

پدیده۳ - فولاد۲؛ بکوب بکوب تا صعود

به گزارش "ورزش سه"، پدیده مشهد که تنها در هفته اول لیگ برتر شکست خورده و بعد از آن 6 پیروزی و یک تساوی داشته و صدرنشین لیگ برتر است و از سوی دیگر در جام حذفی نیز دست به کار بزرگی با حذف ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان زده، امروز در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به مصاف فولاد خوزستان رفت که در دیداری جذاب و 120 دقیقه‌ای توانست به پیروزی 3 بر 2 دست پیدا کند.


مهرداد هدایتان در دقیقه 12 فولاد را به گل رساند ولی در دقیقه 73 سینا مریدی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و به وقت‌های اضافه برود؛ در دقیقه 93 شیمبا از روی نقطه پنالتی دروازه پدیده را باز کرد، اما شاگردان گل‌محمدی در وقت اضافه دوم بازی فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشتند و توانستند توسط اکبر صادقی(107) و مهدی مهدی‌خانی(108) دو گل بزنند و برنده این جدال حذفی شوند و به مرحله یک چهارم نهایی بروند.


گزارش کامل دیدار تیم‌های پدیده و فولاد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


جام حذفی- مرحله یک هشتم نهایی؛ جمعه: 97/07/13 ؛ ساعت 16:35
استادیوم: امام رضا مشهد/ تماشاگر: 5500 نفر
داور: محمدرضا اکبریان؛ کمک‌ها: بابک داوری، عسگر محمدی و حسین زیاری/ ناظر: محمدعلی فروغی.


پدیده مشهد


یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، محمد قنبری(58- امیر منصوریان)، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، حسین مهربان(69- سعید صادقی)، محمد قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری(119- رضا صدری) و یونس شاکری(82- محمدمهدی مهدی‌خانی).
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

1342434

 


فولاد خوزستان


ناصر سالاری، لوپز سوارز، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، مهرداد هدایتیان(70- فرشاد سالاروند)، میثم دورقی، سینا مریدی، امید صیدآلی(82- سید هیثم هاشمی‌زاده)، رضا میرزایی(71- مجتبی نجاریان)، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا (102 - سوارز تارتا)
سرمربی: ایلی استان

 

اخطار


میثم دورقی(40) ناصر سالاری(65) حسن بیت سعید (110) از فولاد

سعید صادقی(79)(120)؛ محمدرضا خلعتبری (95) محمد قاسمی نژاد(105) مهدی خانی(109) از پدیده

 

اخراج:

 

سعید صادقی(120)

 

شرح گل


پدیده 0 - فولاد 1 (دقیقه 12: مهرداد هدایتیان): بیت‌سعید با قدرت بدنی بالا از سد منصوری عبور کرد و نفوذ خوبی از سمت چپ زمین انجام داد و با ورود به محوطه جریمه به مهرداد هدایتیان پاس داد که او هم با مکث و ضربه بغل پا دروازه پدیده را باز کرد تا گل اول بازی برای فولاد ثبت شود.

 

پدیده 1 - فولاد 1 (دقیقه 73: گل به خودی سینا مریدی): منصوری ارسال دقیقی از سمت راست زمین انجام داد که بعد از دفع ناقص مریدی، توپ در محوطه 6 قدم به قاسمی‌نژاد رسید و او ضربه چیپ خوبی زد که دفع ناقص مریدی با ضربه سر موجب شد تا توپ وارد دروازه خودی شود و پدیده به گل تساوی دست پیدا کند.

 

پدیده 1 - فولاد 2 (دقیقه 93 - لوسیانو پریرا) شیمبا که توانسته بود با زرنگی از داور یک خطای پنالتی بگیرد، خودش هم پنالتی را به راحتی تبدیل به گل کرد.

 

پدیده 2 - فولاد 2 ( دقیقه 107 - اکبر صادقی) پنالتی تیم پدیده مشهد را اکبر صادقی تبدیل به گل کرد.

 

پدیده 3 - فولاد 2 (دقیقه 108 - محمدمهدی مهدی خانی) در حالی که فولاد در شوک خوردن دومین گل بود، یک استارت تماشایی از مهدی خانی و ضربه زیبای او از زاویه بسته، سومین گل شاگردان یحیی گل محمدی را رقم زد.

 

بهترین بازیکن


مهدی مهدی‌خانی، بازیکن جوان پدیده که از دقیقه 82 وارد بازی شده بود، برگ برنده گل‌محمدی در این مسابقه شد و توانست در وقت‌های اضافه و در حالی که تیمش با نتیجه 2 بر یک عقب بود، یک پنالتی بگیرد و یک گل بزند تا ستاره تیمش در جریان این جدال جذاب باشد و بیشترین نقش را در صعود تیمش ایفا کند.

 

اتفاق ویژه


در حالی که پدیده دو بار مقابل فولاد عقب افتاده بود، اما هر بار توانست به بازی برگردد و در نهایت برنده شود؛ شاگردان گل‌محمدی گل دقیقه 12 فولاد را در دقیقه 73 پاسخ دادند و با وجود اینکه نیمه اول وقت‌های اضافه را با شکست 2 بر یک پشت سر گذاشتند، اما در وقت‌های اضافه دوم توانستند ورق را برگردانند و دو گل توسط اکبر صادقی و مهدی مهدی‌خانی بزنند تا در این دیدار حساس به پیروزی برسند.
پدیده که در هفت مسابقه اخیر لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی هیچ شکستی نداشت و 7 پیروزی و یک تساوی کسب کرده بود، امشب هم موفق شد به این روند درخشان ادامه دهد و با حذف فولاد به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی صعود کنند.


لحظات حساس


دقیقه 15: بعد از کار تیمی بازیکنان پدیده، توپ روی خط محوطه جریمه به خلعتبری رسید که شوت زمینی او به تیرک عمودی دروازه فولاد برخورد کرد اما تبدیل به گل نشد.

دقیقه 20: بعد از ارسال نعمتی از جناح چپ، خلعتبری در شرایط سختی کنار خط عرضی زمین صاحب توپ شد ولی شوت او به تور کنار دروازه برخورد کرد.

دقیقه 23: سانتر خلعتبری از روی ضربه آزاد میانه زمین با ضربه سر مرادمند از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 25: نزدیک بود فولاد به دومین گل برسد ولی ضربه نه چندان خوب میرزایی راهی به دروازه پدیده نداشت.

دقیقه 59: لوپز منجی دروازه فولاد شد و اجازه نداد ضربه مرادمند از داخل محوطه جریمه تبدیل به گل شود.

دقیقه 62: پرتاب اوت منصوریان از سمت چپ زمین وارد دروازه فولاد شد، اما داور اعتقاد داشت توپ در میانه راه به هیچ بازیکنی برخورد نداشت و به همین دلیل گل را مردود اعلام کرد.
دقیقه 64: صادقی از بین پنج بازیکن فولاد رد شد و به قاسمی‌نژاد پاس داد که او هم توپ را در اختیار مهربان قرار داد ولی شوت این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان فولاد به کرنر رفت.

دقیقه 90: ضربه سر صادقی روی ارسال قاسمی‌نژاد با اختلاف کمی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

90+2: شوت مریدی با فاصله کمی از کنار دروازه پدیده به بیرون رفت.

 

 

1342432

 

وقت اضافه:

 

دقیقه 91: فرار لوسیانو پریرا در عمق دفاع پدیده، با توقف او به دست علی نعمتی همراه شد و این صحنه را محمدرضا اکبریان خطای پنالتی تشخیص داد.
دقیقه 97: ضد حمله خوب فولادی ها و پاس عرضی شیمبا توپ را به هاشمی زاده رساند و او ضربه اش را به بیرون زد
دقیقه 97: بلافاصله این بار پدیده حمله جدیدی را شروع کرد. شوت فنی خلعتبری با پای چپ با واکنش زیبای سالاری روبرو شد.

دقیقه 106: حرکت بازیکنان پدیده و مهدی خانی، با خطای لوپز منجر به اعلام پنالتی برای مشهدی ها شد.

دقیقه 113: یک حرکت تماشایی و یک پاس عمقی تماشایی برای محمدرضا خلعتبری ارسال شد. او هم در مصاف تک به تک دروازه بان را دریبل زد اما نتوانست دروازه خالی را باز کند.

دقیقه 115: ضربه کاشته حسن بیت سعید با اختلاف کمی به بیرون رفت.


در حاشیه


* نیمی از ترکیب فولاد را نفرات جوان تشکیل می‌دهند و ایلی استان ترجیح داده تا حدودی از تیم دوم خود در این مسابقه بهره ببرد.

* تماشاگران پدیده استقبال خوبی از این مسابقه داشتند و به حمایت تیم خود می‌پردازند.
* هواداران فولاد خوزستان برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه امام رضا آمدند و مشغول تشویق این تیم هستند.

* امین قاسمی‌نژاد، ستاره پدیده به دلیل مصدومیت در تمرین اخیر این تیم در مسابقه امروز با فولاد حضور ندارد.
* تماشاگران پدیده به اتلاف وقت‌های سالاری، دروازه‌بان فولاد معترض هستند.

 

 

1342433

دیدگاه‌ها