کد خبر : 1559189 | 14 مهر 1397 ساعت 18:48 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو: مسی به خودش گفت دیگر کافی است

لیونل مسی مطابق وعده اش به هواداران بارسا، درخششی فوق العاده در لیگ قهرمانان داشته و در دو بازی موفق به زدن پنج گل شده است.

ریوالدو: مسی به خودش گفت دیگر کافی است

به گزارش "ورزش سه"، او برابر آیندهوون هت تریک کرد و در لندن نیز دو گل از چهار گل بارسا را وارد دروازه تاتنهام کرد.

ریوالدو، ستاره برزیلی سابق بارسا در مورد مسی به "بِت فِیر" گفت:« معتقدم مسی امسال به خودش گفته است که دیگر کافی است و زمانش رسیده که نقشم به عنوان رهبر تیم را جدی تر بگیرم و تفاوت ها را رقم بزنم. نقش رهبری او در فصل جاری بیشتر به چشم می آید و در حال عمل به وعده ای است که به هواداران داده.»

 

 

 

1342722

 

 

ریوالدو در مورد آرتور ملو، خرید برزیلی جدید بارسا گفت:« ملو به تازگی به بارسلونا پیوسته و هنوز به ترکیب اصلی نرسیده است اما من اطمینان دارم که به زودی روزهای اوج او فرا خواهد رسید و به ترکیب اصلی می‌رسد. او فاکتورهای لازم را برای رسیدن به لقب ژاوی جدید بارسلونا دارد. بر این باورم که ملو بهترین جایگزین برای ژاوی است.»

 

ستاره سابق بارسلونا درباره عملکرد ناامید کننده در رئال مادرید در غیاب کریستیانو رونالدو نیز گفت:« کسی نمی‌تواند تاثیر زیاد رونالدو در رئال را انکار کند. این بازیکن بسیار خوب گل می‌زد و سهم بسیار زیادی در موفقیت رئال مادرید داشت اما بر این باورم که روزهای بد رئال موقت است و به زودی تمام می‌شود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها