کد خبر : 1559278 | 14 مهر 1397 ساعت 20:01 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام ۱ کاردیف ۰

شاگردان پوچتینو شانه به شانه سیتی و لیورپول

تیم تاتنهام هاتسپرز موفق شد با گل اریک دایر کاردیف سیتی را در ومبلی شکست دهد.

شاگردان پوچتینو شانه به شانه سیتی و لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، سفیدپوشان لندنی در شرایطی به مصاف کاردیف رفتند که امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار، به صدر جدول و تیم های منچستر سیتی و لیورپول نزدیک شوند. پوچتینو در این بازی از ترکیب هوگو لوریس، تریپیر، سانچز، دنی رز، موسی سیسوکو، هری وینکس، اریک دایر، هونگ میون سو، لوکاس مورا و هری کین استفاده کرده بود.

 

آن ها در زمین نه چندان باکیفیت ومبلی نمایش خوبی داشتند و چند موقعیت نیز خلق کردند و یکی از اولین موقعیت ها با ضربه اریک دایر در دقیقه ۸ تبدیل به گل شد. در این دقیقه از بازی سانتری از سمت چپ روی دروازه ارسال شد و در ابتدا سانچز ضربه سر را زد و دایر ضربه نیمه کاره را تکمیل کرد و موفق شد تاتنهام را پیش بیاندازد.

در ادامه مسابقه شاگردان پوچتینو نتوانستند گلزنی کنند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید اما نکته جالب این مسابقه مالکیت توپ ۷۵-۲۵ به نفع تیم لندنی بود که البته تنها به یک گل منجر شد.

 

تاتنهام با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و بالاتر از چلسی در رده سوم قرار گرفت، البته چلسی یک بازی کمتر دارد. بالاتر از تاتنهام لیورپول و منچستر سیتی هستند که فردا در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت. تاتنهامی ها امیدوارند تیم های همشهری شان یعنی آرسنال و چلسی این هفته از پیروزی ناکام بمانند تا آن ها در رده سوم باقی بمانند.

دیدگاه‌ها