کد خبر : 1559383 | 15 مهر 1397 ساعت 12:40 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

رجبی: به عنوان گلر ملی پوش، فشار زیادی به او وارد شد؛

حق حسینی بیش از این بود، اما کاش مصاحبه نمی‌کرد

بازیکن دهه های پیش تیم فوتبال استقلال درباره حواشی پیرامون گلر این تیم معتقد است باید رفتار بهتری با او در باشگاه می شده، اما مصاحبه کردن حسینی هم کار درستی نبوده است.

حق حسینی بیش از این بود، اما کاش مصاحبه نمی‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، رضا رجبی بازیکن و مربی پیشین تیم استقلال درباره دیدار روز گذشته این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در گفت و گویی اظهار داشت: بازی خوبی بود و استقلال خیلی خوب شروع کرد. به نظرم با شناختی که در بازی جام حذفی از نفت مسجد سلیمان به دست آورده بود، از خلأ بین دفاع و هافبک این تیم و کند بودن مدافعانش استفاده کرد.

شفر دو مهاجم سرعتی جوان را در ترکیب گذاشت و الحاجی گرو را به خاطر اینکه شاید در نبرد تن به تن با کولی بالی موفق نباشد، نیمکت نشین کرد. این حربه خوب جواب داد و به موقع به گل رسیدند. در ادامه هم مالکیت توپ را به نفت دادند تا از ضد حمله استفاده کنند. به همین ترتیب هم گل دوم را زدند. ضمن اینکه باید بگوییم تیم نفت هم فوتبال روی زمین بازی کرد و خیلی پرتلاش ظاهر شد. اما تجربه و آگاهی مربی استقلال باعث شد نیمه اول به سود این تیم تمام شود. در نیمه دوم هم بازی کاملا متفاوت بود و تحت تاثیر اخراج زکی پور قرار گرفت. وقتی یک تیم ده نفره می شود و 2 هیچ جلو است، معمولا می خواهد بازی را ببندد و نتیجه را حفظ کند.

 

وی افزود: البته من تعجب کردم که شفر هر 3 مهاجم تیمش را بیرون آورد و عملا بدون مهاجم بازی کرد. نفتی ها هم موقعیت هایی داشتند و شاید اگر کولی بالی اخراج نمی شد، شاید نتیجه تغییر می کرد. در مجموع در نیمه دوم چیز خاصی ندیدیم و فقط فشار نفتی ها کمی زیاد شد که به گل هم منجر شد. نمی دانم چرا مثل بازی های قبلی هر چه به اواخر بازی می رسیم،  آقای شفر در نگرش به تیم و تغییر آهنگ بازی و تغییر نفرات دچار مشکل می شود. یا کمکش نمی کنند، یا مشکل دیگری وجود دارد.

 

او درباره درخشش جوان های استقلال در بازی دیروز و گلزنی آنها گفت: جوان ها کلا انگیزه دارند و می خواهند پیشرفت کنند. ما در استقلال جوان های خیلی زیادی را به فوتبال معرفی کردیم. اما نکته این است که همین الان هم باد کردن این دو جوان کار اصلا درستی نیست. آنها کار طبیعی و معمولی شان را انجام دادند. کسی که در استقلال بازی می کند، قطعا باید نشانه هایی از فوتبالیست بودن را داشته باشد که به این تیم رسیده است. به نظرم انقدر از دیروز راجع به این مسئله صحبت می شود، که خودشان هم اذیت می شوند. هر دو بازیکنان خوبی هستند و دیروز هم گل زدند اما خیلی بیشتر از این انتظار داریم. چون هر دو بازیکن ملی پوش رده امید این مملکت هستند و این یعنی خیلی فراتر از چیزی هستند که با یک گل این همه سروصدا به پا شود. من می گویم خوب بازی کردند و اصلا نیروی جوانی می تواند برای هر تیمی آینده ساز باشد اما به شرطی که به درستی هم مدیریت و از آن استفاده شود.

 

رجبی در مورد اینکه آنها باز هم فیکس  می مانند یا مهاجمان قبلی به ترکیب استقلال برمی گردند، افزود: یک تیم باید در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشد. یکی از علت های پیشرفت فوتبال در دنیا رقابت است. بازیکنان اصلا نباید بدانند چه کسی بازی می کند. ضمن اینکه استراتژی مربی در هر بازی باید متفاوت باشد. مثلا یک بازی نیاز به بازیکن تنومند دارد، یک بار بازیکن قد بلند و غیره.  اینکه چه کسی فیکس یا ذخیره باشد، به جریان تمرینات و رقابت بین نفرات بر می گردد. همه بازیکنان باید فکر کنند فیکس هستند و همه باید فکر کنند که ذخیره اند.

 

او در ادامه گفت: این جوان ها هم به مهاجمان باتجربه استقلال کمک می کنند، به خصوص قائدی بعد از اینکه حواشی اش هم کمتر شده است. شما ببینید زمانی که به تهران آمد چه سرنوشتی داشت برایش رقم می خورد اما خدا را شکر کنترل شده و بهتر رفتار می کند. صیادمنش، آذری و چند جوان خوب دیگر هم باید همگی بدانند جه پیراهنی را به تن کرده اند و مطیع اوامر باشگاه و کادر فنی باشند تا انشاالله موفق شوند.

 

رضا رجبی درباره اتفاقاتی که دیروز برای سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال رخ داد گفت: این را دیگر همه می دانند و اظهر من الشمس است. سید حسین پارسال زمانی که در تیم بازی می کرد، بسیار خوب کار کرد. من کلا با شناختی که از او دارم و تحملی که در این مدت کرد، بهتر با او رفتار می کردم. او بهرحال گلر تیم ملی هم هست. به نظرم یک مقدار با او کج رفتاری شد و فکر می کنم بیشتر از این می شد از این گلر استفاده کرد. اما اینکه سید حسین مصاحبه کند نیز من نمی پسندم. بهتر است تحملش را بالا ببرد و یک تصمیم درست و منطقی بگیرد. حتی اگر مشکلی هم هست و فکر می کند بازی نکردنش فنی نیست، با مدیریت و سرپرست باشگاه در خفا صحبت کند. او فشار زیادی تحمل کرد با اینکه سال گذشته هم رکورد شکست و سیوهای خوبی داشت و به نظرم حقش نبود اینقدر بیرون بنشیند. اما باز هم می گویم دلیل نداشت که مصاحبه کند. او می داند که من صلاحش را می خواهم. به عنوان یک استقلالی می گویم که آرامش خود را حفظ کند و خیلی محترمانه با مدیریت صحبت کند تا تصمیم درستی بگیرد. این اتفاقات و حواشی زیاد به صلاح باشگاه استقلال نیست.

 

 

دیدگاه‌ها