کد خبر : 1559405 | 15 مهر 1397 ساعت 13:45 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری درباره خیلی مسایل درست می گوید!

کاشانی: فردا راجع به اتوبوس حرف می زنم

مساله اتوبوس پرسولیس هر روز نکات و ابعاد تازه ای پیدا می کند و امروز مدیرعامل سابق این تیم گفته است که رئیس هیات مدیره در جریان کامل این ماجرا است.

کاشانی: فردا راجع به اتوبوس حرف می زنم

به گزارش" ورزش سه" اتوبوسی که با تبلیغات رسانه ای زیادی توسط پرسپولیسی ها خریداری شد الان در خط تبریز-میانه مسافران را بین شهرها جابه جا می کند. اتفاقی عجیب که هنوز مشخص نیست ماجرای واقعی آن چیست. هیچکس پاسخ درستی به این جریان نمی دهد و امروز علی اکبرطاهری در گفت و گو با خبرنگار"ورزش سه" گفته است که جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در جریان این اتفاق است.


جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره گفت:« راستش ما فردا جلسه هیات مدیره داریم و بعد از آن ماجرای کامل اتوبوس را خواهم گفت. الان هم دقیقا نمی دانم آقای طاهری چه گفته است اما فردا حتما پاسخ کامل را خواهم داد.»


کاشانی همچنین گفت:«من نه فقط برای پرسپولیس بلکه برای استقلال هم اتوبوس گرفتم و شرکت اسکانیا خیلی به ما لطف و محبت داشتند.»


او افزود:« ما برای این کار خیلی زحمت کشیدیم. حالا هم اگر آقای طاهری گفته است که من همه چیز را می دانم حتما درست گفته است. ایشان نه در مورد اتوبوس که درباره خیلی از مسایل درست می گویند. به من تا فردا اجازه بدهید تا بعد از جلسه هیات مدیره مسایل را بازگو کنم.»

دیدگاه‌ها