کد خبر : 1559472 | 15 مهر 1397 ساعت 16:55 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بایرنی های مغموم در "اکتبرفست" (عکس)

اعضای باشگاه بایرن مونیخ یک روز بعد از شکست سنگین 3-0 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، در جشن سالانه منطقه باواریا موسوم به اکتبرفست شرکت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ که فصل را عالی شروع کرده بودند، خیلی زود روی دور ناکامی افتادند و در 4 بازی اخیرشان موفق به کسب پیروزی نشدند. بدترین اتفاق برای آنها، شکست خانگی شب گذشته مقابل گلادباخ بود که باعث شد آنها به رتبه پنجم بوندس لیگا سقوط کنند.

به همین دلیل چندان عجیب نبود که بازیکنان و کادر فنی این تیم امروز در حالی در اکتبرفست شرکت کردند که به نظر می رسید چندان دل و دماغ لبخند زدن به دوربین ها را ندارند.

هرچند در این بین، نیکلاس سوله، مدافع تیم، نظر دیگری داشت. او به خبرنگاران گفت:" حضور ما در اینجا اشتباه نیست. البته نظرات متفاوت است. سپری کردن وقت با تیم، هم تیمی ها و همین طور خانواده، ایده خوبی است. ما احتمالا خیلی به بازی دیروز فکر نمی کنیم. ما سعی می کنیم روحیه تیمی خوبی به وجود بیاوریم؛ تا جایی که می توانیم. البته که کار آسانی نیست اما تلاش مان را می کنیم."

اما جاشوا کیمیچ، مدافع راست ملی پوش تیم، تایید کرد که هم تیمی های شان چندان علاقه ای به حضور در این مراسم بعد از باخت سنگین دیروز نداشتند:" تصور نمی کنم که چهره های خندان زیادی اینجا باشند."

 سال گذشته هم بایرنی ها با شرایط مشابهی در اکتبرفست شرکت کردند. سال گذشته هم آنها در این مقطع نتایج خوبی با کارلو آنچلوتی نمی گرفتند و این اتفاق در نهایت به اخراج این مربی ایتالیایی منجر شد.

 

1343099

 

1343101

 

1343098

 

 

1343100

دیدگاه‌ها