کد خبر : 1560089 | 18 مهر 1397 ساعت 11:44 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی آلبی‌سلسته در ریاض برای بازی با عراق

آرژانتین بدون لیونل مسی در تور عربی

اکثر بازیکنانی که از طرف اسکالونی برای چند بازی دوستانه‌ی این تیم با تیمهای عربی به تیم ملی آرژانتین دعوت شده بودند دوشنبه‌شب به ریاض رسیدند و سه‌شنبه بعد از ظهر تمرین کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین روز پنج‌شنبه در اولین بازی دوستانه‌ی خود به مصاف عراق می‌رود. آلبی‌سلسته در اولین تمرین خود در عربستان که در استادیوم الهلال برگزار شد بازیکنان خود را به دو تیم بسیار متفاوت تقسیم کرد و به نظر می‌رسید قصد دارد واکنش بدنی و تاکتیکی بازیکنانش به این آرایش‌های غیرمنتظره را ارزیابی کند.

 

به گزارش روزنامه‌ی آرژانتینی کلارین ترکیب انتخابی اسکالونی برای بازی مقابل عراق به احتمال زیاد از این قرار خواهد بود: رومرو، بوستوس یا ساراویا، پازلا، فونس یا موری، آکونیا، مزا یا پریرا، آسکاسیبار یا پاردس، واسکز، دیبالا، لاوتارو مارتنینز، دپول یا سیمئونه.

 

اسکالونی هنوز به طور رسمی ترکیب اصلی خود برای بازی روز پنج‌شنبه با عراق را اعلام نکرده. کلارین می‌گوید اسکالونی قصد دارد روز پنج‌شنبه در مقابل عراق و سه‌شنبه‌ی بعد در مقابل برزیل دو تیم متفاوت را روانه‌ی میدان کند هر چند ممکن است چند بازیکن در دو تیم انتخابی او مشترک باشند.

 

در ابتدا گمان می‌رفت سرخیو رومرو دروازه‌بان آلبی‌سلسته در بازی با عراق خواهد بود و در دیدار با برزیل، فرانکو آرمانی از دروازه‌ی آرژانتین محافظت خواهد کرد. اما با مصدوم شدن دروازه‌بان ریورپلاته به نظر می‌رسد رومرو در هر دو بازی درون دروازه‌ی آرژانتین خواهد ایستاد. جرونیمو رولی هم دروازه‌بان دوم آلبی سلسته خواهد بود.

 

به گزارش کلارین، در خط حمله، لاوتارو مارتنیز در مقابل عراق بازی خواهد کرد و در بازی با برزیل مائورو ایکاردی به میدان خواهد رفت. پائولو دیبالا در هر دو بازی حضور خواهد داشت.


با اینحال هنوز هیچ چیز قطعی نیست و اسکالونی بازیکنانش را به دقت زیر نظر گرفته تا به خصوص از نظر آمادگی فیزیکی، آنها را از نزدیک سبک و سنگین کند.

 

نیکلاس اوتامندی سه‌شنبه بعد از ظهر به اردوی آلبی‌سلسته پیوست و در هتل منتظر ماند تا هم‌تیمی‌هایش از جلسه‌ی تمرینی برگردند. انتظار می‌رود روز چهارشنبه هم گیدو هررا به دلیل مصدوم شدن آرمانی به عنوان دروازه‌بان سوم تیم به عربستان برسد.

 

در جلسه‌ی تمرین آرژانتین، قصی بن عبدالعزیز رئیس فدراسیون عربستان سعودی به کلودیو تاپیا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین خوشامد رسمی گفت.

 

1343921

 

1343920

 

1343919

 

1343951

 

1343950

دیدگاه‌ها