کد خبر : 1560205 | 18 مهر 1397 ساعت 16:45 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس آلونسو:

تا چند روز دیگر با چلسی قراردادم را تمدید می کنم

مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی، اعلام کرد که قراردادش را با این باشگاه در چند روز آینده تمدید می کند.

تا چند روز دیگر با چلسی قراردادم را تمدید می کنم

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع چپ اسپانیایی که در تابستان 2016 از فیورنتینا به چلسی پیوست، در این مدت نمایش های درخشانی برای آبی های لندن ارائه داد و در این فصل هم یکی از بازیکنان ثابت تیم مائوریسیو ساری بود.

قرارداد فعلی او با چلسی تا سال 2021 اعتبار دارد اما با توجه به اهمیتی که برای این باشگاه دارد، مدیران این باشگاه قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند.

او به آ اس گفت:" من از بودن در چلسی بسیار خوشحالم و خیلی راحت هستم. باشگاه هم باید از من خیلی راضی باشد زیرا هرچند هنوز دو سال از قرارداد من باقی مانده، اما به من پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند.  

 

1327665

 

ما در این مورد در حال مذاکره هستیم و این صحبت ها به مراحل نهایی رسیده است. اگر همه چیز خوب پیش برود، فکر می کنم پیش از پایان این ماه قراردادم را تمدید می کنم؛ تا همین چند روز آینده.

 انجام مذاکرات برعهده پدرم است و اوست که در مورد مدت آن تصمیم می گیرد. من 27 ساله هستم و هنوز دو سال از قراردادم باقی مانده و می خواهم قراردادم را هم تمدید کنم. دغدغه من این است که تا جایی که می توانم بازی کنم تا به پیروزی برسیم و با چلسی و تیم ملی، جام به دست بیاوریم. نگران قراردادم نیستم."

دیدگاه‌ها