کد خبر : 1560229 | 18 مهر 1397 ساعت 17:59 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از درخشش گلر ملی‌پوش

قلیچ: منتظر پست اینستاگرامم درباره بیرانوند باشید!

دروازه‌بان سابق پرسپولیس بعد از حملات همه جانبه به علیرضا بیرانوند اکنون با درخشش این گلر از مواضع خود عقب نشینی کرده است.

قلیچ: منتظر پست اینستاگرامم درباره بیرانوند باشید!

به گزارش "ورزش سه"، نمایش  علیرضا بیرانوند در چند بازی فصل گذشته با انتقاداتی عجیب از سوی وحید قلیچ همراه بود. لحن برخی از این انتقادات اما نه فنی که با کنایه‌های عجیبی همراه بود که اکنون با درخشش روزهای اخیر این دروازه‌بان با عذرخواهی این پیشکسوت همراه شده است.


قلیچ در ابتدای صحبت‌هایش درباره شرایط سرخپوشان گفت: خوشبختانه این روزها پرسپولیس در بهترین شرایط روحی  و روانی  قرار دارد  و با توجه به برد خوبی که مقابل السد بدست آوردند امیدوارم به فینال مسابقات برسند و در فینال هم بتوانند با شکست حریف خود قهرمانی را به ویترین این باشگاه اضافه کنند.


پیشکسوت این باشگاه درباره اظهارنظر چندی پیش خود درباره اینکه خدا پرسپولیس را در این روزها بغل کرده اینطور توضیح می‌دهد: به هیچ وجه منظورم این نبود که تنها لطف خدا بوده و بازیکنان و کادرفنی سهمی در این موفقیت‌ها نداشتند. بلکه اعتقاد دارم پرسپولیس از لحاظ فنی آماده‌ترین تیم آسیاست و اگر این اصطلاح را بکار بردم صرفا به این خاطر بود که معتقدم خدا پرسپولیس را کمک کرده است تا به حق خود در آسیا برسد.


وحید قلیچ در واکنش به این سوال که پیش از این انتقادات تندی نسبت به علیرضا بیرانوند داشته و اکنون که این دروازه‌بان روزهای موفقی را پشت سر گذاشته نظرش چیست گفت: ببینید من باید اعتراف کنم در مورد این پسر دچار اشتباه شده بودم و در این  مدت چیزهایی را مشاهده کردم که باعث شد متوجه بشوم که در موردش دچار سوتفاهم شده‌ام. اما هر چه گفتم فقط به خاطر پیشرفت او بوده و همیشه صلاح او را می‌خواستم.


وی با اشاره به نمایش موفق این دروازه بان گفت: به نظرم بیرانوند آماده‌ترین دروازه بان حال حاضر ایران محسوب می‌شود و حق مسلم او حضور ثابت به عنوان دروازه بان اول تیم ملی است و امیدوارم در جام ملت‌ها نیز به موفقیت بزرگی دست یابد.


قلیچ درباره پست‌ها و کنایه‌های عجیب اینستاگرامی‌اش درباره علیرضا بیرانوند گفت: بنده قبول دارم که در مورد آن پست‌ها مقداری تندروی کرده بودم  و در روزهای آینده حتما یک پست در جهت جبران آن دراینستاگرام می‌گذارم و برای اینکه حسن نیتم را هم نشان دهم، در آینده نزدیک هم در اولین فرصت به محل تمرین  پرسپولیس خواهم رفت و از دل بیرانوند در می‌آورم. اما این را هم بگویم  نقطه مثبت  اینجاست که بیراوند هیچوقت در جهت جواب دادن به نظرات بنده بر نیامد و همیشه به پیشکسوت خود احترام گذاشته و می‌خواستم از همین جا از او تشکر کنم و این رفتار او قابل ستایش است و اکنون باید از همینجا بگویم ببخشید علیرضا جان.

دیدگاه‌ها