کد خبر : 1560794 | 21 مهر 1397 ساعت 13:13 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: دوست دارم دوباره با مورینیو کار کنم

ادن هازارد، ستاره چلسی تاکید کرد که دوست دارد بار دیگر با ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد همکاری کند.

هازارد: دوست دارم دوباره با مورینیو کار کنم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد بین سال‌های 2013 و 2015، دو سال برای مورینیو بازی کرد تا سرانجام سرمربی پرتغالی از چلسی اخراج شد. او با مورینیو قهرمانی لیگ برتر و جام اتحادیه را کسب کرد و یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش در فصل قهرمانی بود.  مورینیو این روزها شرایط خوبی را در یونایتد سپری نمی‌کند و به شدت تحت فشار رسانه هاست. با این وجود، هازارد برای همکاری دوباره با آقای خاص ابراز تمایل کرد.

 

 

1344669

 

 

او گفت:" فصل آخر با مورینیو خیلی خوشایند نبود. ما قهرمان نشدیم، از روند پیروزی های روتین خارج شدیم، تمرینات بدون نشاط بود و فکر می‌کنم پایان همکاری به نفع همه بود. اگر از من بپرسید دوست داری با کدام مربی دوباره همکاری کنی، پاسخ مورینیو خواهد بود."

 

هازارد درباره اخلاق مورینیو گفت:" اگر نتایج خوب نبود، او از بازیکنان انتقاد می‌کرد، شما این را می‌دانید و برای من کمی طول کشید تا با این موضوع کنار بیایم زیرا بخشی از شخصیت اوست. اگر پیروز شوید، مورینیو بهترین مربی است که می‌توانید تصور کنید. او دوست شماست، هر کاری بخواهید می‌توانید انجام دهید. یک روز استراحت؟ او به شما دو روز استراحت می‌دهد. اگر همه چیز خوب پیش برود، مورینیو فوتبال را مثل من نگاه می‌کند، ساده و راحت. حتی تصویر ساخته شده از او که خیلی دفاعی است هم خیلی بد نبود. البته او با گواردیولا ماجراجو خیلی متفاوت است ولی در فصلی که قهرمان شدیم، گل های زیادی زدیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم."

دیدگاه‌ها