کد خبر : 1560873 | 21 مهر 1397 ساعت 18:05 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم فردا کجا تمرین می کنیم

بختیاری‌زاده: نباید از ذهنیت صعود خارج شویم

مربی تیم ملی امید گفت: تلاش بچه ها خوب بود ولی متاسفانه ما در این 7-8 روز سه زمین تمرین عوض کردیم.

بختیاری‌زاده: نباید از ذهنیت صعود خارج شویم

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده یکی از دستیاران زلاتکو کرانچار پس از تمرین امروز تیم ملی امید در جمع خبرنگاران گفت: شرایط خوب بود به هر حال، نیاز بود بچه ها را بیشتر بشناسیم، برای آنها مسابقه برگزار کردیم، هرچند که دیروز یک تمرین پرفشار داشتیم و بدن ها کمی سنگین بود و دوست داشتیم ببینیم زیر فشار بدنی بچه ها چطور مقاومت می کنند، چطوری درصد اشتباهاتشان کم است و کیفیت فنی آنها چه شکلی است، به هر حال تمرین خوبی بود.

بختیاری زاده درخصوص امکانات تیم امید هم اظهار داشت: در مورد امکانات تیم ملی به هر حال من صحبت کردم و نمی خواهم در موردش توضیح بدهم، چون مهم است تیم ملی چطور آماده شود، چون ما بازی های سختی داریم و حریفان سختی منتظر هستند تا با آن ها رقابت کنیم. شرایط آماده سازی فکر میکنم هنوز در شان تیم ملی ما نیست، حالا تیم ملی که می گویم بزرگسالان، جوانان و... فرقی ندارد و برای پرچم کشور تلاش می کنیم که برایمان مقدس است. ما اردوی خوبی برگزار کردیم، تلاش بچه ها و نظم آنها خوب بود ولی متاسفانه ما در این 7-8 روز سه زمین تمرین عوض کردیم که این زیبنده یک تیم حرفه ای نیست، آن هم تیم ملی.

مدافع سابق تیم ملی در پاسخ به این سوال که فردا تیم امید کجا تمرین می کند، گفت: امروز آمدیم زمین پیکان شهر که شرایط ایده آلی داشت، تشکر میکنم بابت پذیرایی آنها. ببینیم تا فردا کدام زمین را به ما می دهند!

او در پایان به اظهارات کارلوس کی روش مبنی بر آماده بودن اتاق تیم های ملی مختلف در ساختمان PAC گفت: امیدوارم همین گونه باشد، بالاخره ما مشکلی خدایی نکرده نداریم، تیم بزرگسالان برای ما عزیز است و همه دنبال می کنیم و دوست داریم شرایط خوبی داشته باشند ولی این شرایط مناسب باید برای همه تیم های ملی باشد.

بختیاری زاده در پایان یادآوری شد: نمی خواهم درباره اتاق، رختکن، زمین و... توضیح بدهم و بیش از حد می شود. هدف ما انقدر بزرگ است و با اهمیت است و برای مردم مهم است که فکر میکنم این مصاحبه ها و حرف ها نباید از ذهنیتی که داریم خارج کند.

 

دیدگاه‌ها