کد خبر : 1561047 | 22 مهر 1397 ساعت 14:10 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ خانواده مسی به انتقادات مارادونا

خانواده لیونل مسی، پاسخ دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین را که روز گذشته صحبت های عجیبی راجع به مسی مطرح کرده بود، داد.

پاسخ خانواده مسی به انتقادات مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام جهانی 1986 مدعی شد که مسی صلاحیت رهبری تیمش را ندارد زیرا پیش از هر بازی، 20 بار به دستشویی می‌رود. مارادونا اسطوره آرژانتینی ها به حساب می‌آید و از محبوبیت بی نظیری برخوردار است و مدعی شده که اگر او سرمربی آرژانتین بود، فعلا مسی را دعوت نمی‌کرد. این صحبت های او واکنش های بسیاری را از روز گذشته به همراه داشته و حال خانواده مسی نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

 

ماکسی بیانکوچی، پسر خاله لیونل، که در دسته دوم ارژانتین توپ می‌زند گفت:" اینکه سعی کنیم به اعتبار مسی ضربه بزنیم، حماقت است. ناراحت کننده است کسی که به رهبر بودن خود می‌بالد، راجع به مسی که بهترین بازیکن جهان است، انقدر بد صحبت می‌کند. مطمئنا برای سال ها بازیکنی مثل مسی نخواهیم داشت. این کار را زمانی انجام داده که ما باید به ساخته شدن دوباره تیم ملی کمک کنیم."

 

 

1343644

 

 

اما صحبت‌های بیانکوچی نیز واکنش های مختلفی به همراه داشته است. آلبا لانس، وکیل دادگستری نوشته:" وقتی انتقادات از یک معتاد مطرح می‌شود، ارزشی ندارند."

 

کارلوس مونز آلوارز نیز که یک معلم است، صحبت های بیانکوچی را تایید کرده است. او گفته:" آرژانتین به یک رهبر نیاز ندارد بلکه به چندین رهبر نیاز دارد. مسی بازیکن بزرگی است و می‌داند چه کار کند."

 

گیلبرتو رویز پینتوس نیز گفته:" کجای صحبت‌های دیگو نادرست بوده ! واقعیت همین است. مسی را بهترین ندانید زیرا اینطور نیست."

دیدگاه‌ها