کد خبر : 1561071 | 22 مهر 1397 ساعت 16:17 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

سفر جاسوسان بارسا برای شکار از آمریکای جنوبی

از سوی باشگاه بارسلونا دو نماینده، انتهای هفته راهی آمریکای جنوبی خواهند شد تا سه بازیکن را از نزدیک زیر نظر بگیرند.

سفر جاسوسان بارسا برای شکار از آمریکای جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پپ سگورا و رامون پلانس از تیم مدیریت ورزشی بارسا، انتهای هفته، سفر خود به آمریکای جنوبی را آغاز خواهند کرد. هدف، تمرکز روی سه بازیکن آینده دار برزیلی و آرژانتینی است که ممکن است در نهایت یکی از آنها پیراهن بارسا را به تن کند.

 

 

1344923

 

 

باشگاه کاتالان به دنبال جذب یک مدافع میانی جوان است و از آنجا که جذب ماتیاس دی لیخت هلندی حداقل در زمستان پیش رو دشوار به نظر می رسد و رقم انتقال او نیز بسیار گران خواهد بود(70 میلیون یورو)، منطقی به نظر می رسد که این باشگاه به دنبال ستاره های ارزان قیمت ولی آینده دار از آمریکای جنوبی باشد. البته هدف بارسا تنها جذب مدافع نیست و برای مثال لوکاس پاکتا، هافبک تهاجمی فلامینگو نیز مورد توجه این باشگاه قرار دارد؛ هرچند که به نظر می رسد او با رقم 30 میلیون یورو راهی میلان خواهد شد.

 

ویاتو، مدافع میانی 18 ساله پالمیراس که قابلیت بازی به عنوان هافبک دفاعی را هم دارد و در تیم زیر 20 ساله های برزیلی نیز بازی می کند، بعلاوه آگوستین المندرا، مدافع بوکا و جوانان آرژانتین که از این فصل به تیم اول بوکاجونیورز راه یافته و نیز گونسالو مونتیل، مدافع جوان ریورپلات، سه بازیکنی هستند که دو نماینده بارسلونا قصد دارند بازی های شان در جام لیبرتادورس را از نزدیک تماشا کنند.

 

پالمیراس با بوکا جونیوز و ریورپلاته نیز با گرمیو در نیمه نهایی جام لیبرتادورس بازی خواهند کرد و نماینده های بارسا ضمن تماشای این دو بازی، سه بازیکن مدنظرشان را نیز از نزدیک زیر نظر خواهند گرفت.

 

دیدگاه‌ها