کد خبر : 1561200 | 23 مهر 1397 ساعت 10:22 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

لیگ یک/ بادران تهران- قشقایی شیراز

نبرد مهدی پاشا با تیمی که سرمربی و مدیر ندارد!

دو تیم 10 امتیازی لیگ دسته اول امروز در ورزشگاه تهرانسر تهران به مصاف یکدیگر می روند.

نبرد مهدی پاشا با تیمی که سرمربی و مدیر ندارد!

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ یک امروز بادران در تهران میزبان قشقایی شیراز است. شاگردان مهدی پاشازاده که هفته پیش در بابل مقابل خونه به خونه در دقایق پایانی بازی را با نتیجه 3 بر 2 واگذار کردند، حالا به دنبال جبران آن شکست و صعود در جدول هستند.


بادران در فصل جاری یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است و برای این منظور هرگز دلش نمی خواهد امتیازات خانگی را از دست بدهد. از این رو آنها امروز مقابل قشقایی قرار می گیرند که از زمان حضور ابراهیم طالبی نتایج نسبتا خوبی گرفته و خوب امتیاز جمع کرده است.


مشکل اصلی قشقایی در بازی امروز اما غیبت ابراهیم طالبی است. این مربی باتجربه از هفته گذشته درگیر مشکل قضایی شده است. طالبی بعد از دیدار هفته گذشته تیمش مقابل مس کرمان که با شکست یک برصفر به پایان رسید بازداشت شد و هنوز نتوانسته در تمرینات تیمش حضور یابد. از این رو قشقایی فردا در حالی که سرمربی اش را روی نیمکت ندارد و مدیرعاملش نیز استعفا کرده به مصاف بادران می رود و مشخص نیست چه اتفاقات دیگری نصیب این تیم شود.


با این شرایط به نظر می رسد فرصت خوبی نصیب بادران شده باشد تا برای بردن و 13 امتیازی شدن در جدول بازی کند. هرچند که قشقایی هم تیم دست و پا بسته ای نیست و با وجود مشکلات قطعا حرف هایی برای گفتن مقابل بادران خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها