کد خبر : 1561214 | 23 مهر 1397 ساعت 11:10 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک/ مس کرمان - خونه به خونه بابل

دست نشان و علی نظر؛ جنگ 3 امتیازی استاد و شاگرد

مس کرمان اگرچه به دنبال حفظ جایگاه خود در بالای جدول است اما کار سختی مقابل تیم متحول شده خونه به خونه در پیش دارد.

دست نشان و علی نظر؛ جنگ 3 امتیازی استاد و شاگرد

به گزارش "ورزش‌سه"، نارنجی های فوتبال کرمان امسال با هدایت نادر دست نشان برای بازگشت به لیگ برتر نهایت تلاش خود را به کار گرفته اند و حالا در هشتمین بازی فصل امید دارند تا مقابل خونه به خونه یک برد خانگی را جشن بگیرند و جمع امتیازات شان را به عدد 16 برسانند.


مس هفته گذشته در شیراز قشقایی را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و امروز در خانه مقابل خونه به خونه قرار می گیرد که رقیب سرسختی محسوب می شود.


اگرچه خونه به خونه تا قبل از برد هفته پیش فقط یک امتیاز اندوخته بود اما پیروزی مقابل بادران بسیار ارزشمند محسوب می شد و از سوی دیگر حضور علی نظر محمدی تحول خوبی در این تیم ایجاد کرده و به نظر می رسد شوک مثبتی داده است.


در این شرایط خونه به خونه برای فرار از پایین جدول و رسیدن به رده های بالاتر به کرمان سفر کرده و قصد دارد از مس امتیاز بگیرد. مسی ها خوب می دانند که اگر در بازی امروز غفلت کنند، زمین گیر می شوند و بی تردید نادر دست نشان برای ماندن در بالای جدول همه تلاشش را برای فضا ندادن به حریف استفاده می کند.


در این مسابقه تقابل نادر دست نشان و علی نظر محمدی هم قابل توجه خواهد بود؛ دست نشان سال ها در پگاه گیلان مربی نظرمحمدی بود و حالا تقابل این استاد و شاگرد قابل توجه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها