کد خبر : 1561219 | 23 مهر 1397 ساعت 11:32 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان دومین اردوی تیم پیوند اعضا

چینی: می خواهیم برای ایران افتخار بیاوریم

تیم ملی پیوند اعضای ایران دومین اردوی آماده سازی اش را برای حضور در رقابت های جهان برگزار کرد.

چینی: می خواهیم برای ایران افتخار بیاوریم

به گزارش"ورزش سه" رقابت های جهانی پیوند اعضا و بیماری های خاص سال 2019 در کشور انگلستان برگزار می شود و کاروان ایران نیز در رشته های مختلف در این بازی ها شرکت می کند. با توجه به اینکه در این دوره برای اولین بار قرار است رقابت های فوتبال هم به مسابقات جهانی اضافه شود تیم ملی پیوند اعضای ایران با مربیگری علی چینی تشکیل شده و دومین اردوی تدارکاتی اش را در شهر رامسر برگزار کرد. این تیم متشکل از بازیکنان فوتبالی است که عمل پیوند عضو انجام داده اند و چند بازیکن با سابقه فوتبال حرفه ای نیز در میان آن ها وجود دارد.


علی چینی بازیکن و مربی سابق تیم استقلال که سرمربی تیم پیوند اعضای ایران است در پایان اردوی تدارکاتی این تیم در رامسر گفت:« اردوی خیلی خوبی در رامسر داشتیم. این دومین اردوی تیم ملی پیوند اعضا بود که به خوبی برگزار شد. ما در این اردو علاوه بر تمرینات آماده سازی، یک بازی تدارکاتی هم با یک تیم خوب و محکم از تیم های محلی استان گیلان انجام دادیم.»


سرمربی تیم پیوند اعضا همچنین گفت:« بچه ها در این اردو تلاش خوبی از خودشان نشان دادند. نباید فراموش کنیم که این بازیکنان شرایط خاصی دارند و تمرینات و نحوه آماده سازی متفاوتی را نیاز دارند. با این وجود من از میزان آمادگی آن ها در این اردو راضی هستم. ما اردوی سوممان را به زودی در تهران آغاز می کنیم و با انجام تمرینات و بازی های تدارکاتی برای مسابقات جهانی آماده می شویم.»


علی چینی در پایان گفت:« می خواهم از فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا و به خصوص خانم دکتر فرهادی زاد تشکر کنم که شرایط مورد نظر برای تیم پیوند اعضا را فراهم کردند. شرایط اردویی خوبی داشتیم و امکانات مورد نظر را در اختیارمان قرار دادند و ما هم تلاش می کنیم بتوانیم تیمی آماده را به مسابقات ببریم و برای ایران افتخار به دست بیاوریم.»

 

1345101

 

دیدگاه‌ها