کد خبر : 1561306 | 23 مهر 1397 ساعت 17:37 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر سیرجان3-1 مس رفسنجان

لیگ یگ/ وینگو میخ صدرنشینی را محکم کوبید

تیم گل گهر سیرجان با کسب برتری پرگل برابر مس رفسنجان صدرنشین مسابقات لیگ یک باقی ماند.

لیگ یگ/ وینگو میخ صدرنشینی را محکم کوبید

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم گل گهر سیرجان در هشتمین بازی لیگ یکی خود عصر امروز از مس رفسنجان پذیرایی کرد و در نهایت با نتیجه 3-1 توانست تیم هم استانی خود را شکست داده و صدرنشین مسابقات لیگ یک باقی بماند.


شاگردان وینگو بگوویچ خیلی زود و در دقیقه 3 توسط پیمان رنجبر به گل دست یافتند تا این مهاجم با هفت گل  به عنوان آقای گل لیگ یک شناخته شود. گل گهر که خیلی سرحال کار خود را دنبال می‌کرد در دقیقه 25 با گل مهرداد آوخ اختلاف خود با مس را دو برابر کرد. در ادامه گل گهر در دقیقه 41 با گل حمید گلزاری برای بار سوم دروازه رفسنجانی‌ها را باز کرد تا برد خود در این مسابقه را تقریبا در همان نیمه اول قطعی کرده باشد.


رفسنجانی‌‌ها که باخت سنگینی را پیش روی خود می‌دیدند نیمه دوم را هجومی شروع کردند تا اختلافشان را کمتر کنند اما هر چه زدند به در بسته خورد و تنها اکبر صغیری، مهاجم فصل گذشته گل گهر در دقیقه 78 تک گل مس را به ثمر رساند و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 پایان یافت.


سیرجانی‌ها با کسب این برد از هفت بازی 16 امتیاز کسب کرده‌اند و صدرنشینی جدول مسابقات را به نام خود زدند. مس رفسنجان هم که به تازگی سرمربی خود را تغییر داده با پنج امتیاز رده سیزدهم جدول را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها